بازیگر اهمال‌کار «جنگ ستارگان» اعتراف کرد/ دزدی فیلمنامه از زیر تخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
خطری که از بیخ گوش دیزنی گذشت؛

بازیگر اهمال‌کار «جنگ ستارگان» اعتراف کرد/ دزدی فیلمنامه از زیر تخت

جان بویگا فاش کرد که فیلمنامه‌ «خیزش اسکای‌واکر» تحویل داده شده به او بوده است که سر از سایت حراجی درآورد.

به گزارش خبرگزاری صبابه نقل از ورایتی، جان بویگا بازیگری انگلیسی فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر»، مسئولیت سردرآوردن فیلمنامه بخش انتهایی این اثر در وبسایت eBay را برعهده گرفت.

بویگا که نقش فین را در این فیلم فضایی برعهده داشته است در گفتگو با برنامه «صبح به خیر آمریکا» گفت: من از آپارتمان بیرون آمدم و فیلمنامه را زیر تخت جا گذاشتم!

او اینطور ادامه داد: به خودم گفتم فیلمنامه را زیر تخت می‌گذارم و وقتی صبح از خواب پا شدم آن را بر‌می‌دارم. ماجرا اما با سر رسیدن دوستان بویگا ماجرا عوض می‌شود. او گفت: ما مشغول مهمانی و خوش‌گذرانی شدیم و فیلمنامه همانجا ماند. چند هفته بعد یک نفر نظافتچی به آن خانه آمد و فیلمنامه را پیدا کرده و آن را به قیمت ۶۵ پوند در سایت eBay قرار داد. این نشان می‌دهد که آن فرد از ارزش حقیقی این نوشته‌ها خبر نداشته است.

بویگا در انتهای صحبتش اینطور گفت که این فرصتی بی‌نظیر برای طرفداران «جنگ ستارگان» بود تا فیلم را قبل از نمایش آن بخوانند. مجری برنامه «صبح به خیر آمریکا» در پاسخ به او به شوخی گفت: مطمئنم جی‌جی هم وقتی فیلمنامه را به تو می‌داده، همین هدف را در ذهن داشته است!

جی‌جی آبرامز روز دوشنبه هفته گذشته فاش کرد که یکی از کارکنان دیزنی فیلمنامه این اثر را در eBay دیده و خریده و آن را به کمپانی بازگردانده است. آبرامز در گفتگوی خود گرچه عنوان کرد که دلش می‌خواهد نام این بازیگر اهمال‌کار را فاش کند، اما در نهایت از این کار اجتناب ورزید.

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» به کارگردانی جی. جی. آبرامز، سومین و آخرین قسمت از یک سه‌گانه، در کل قسمت نهم از سری اصلی جنگ ستارگان و از لحاظ داستانی، پس از وقایع «نیرو برمی‌خیزد» و «آخرین جدای» است.

این فیلم قرار است ۲۰ دسامبر روی پرده‌های سینما بیاید.

بویگا در بخشی دیگر از سخنان خود گفته بود: پسر! خیلی ترسناک بود. همه مقامات دیزنی به من زنگ زدند. حتی میکی‌موس با من تماس گرفت و گفت تو چی کار کردی!

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است