«مامبو جامبو» به تالار هنر رسید/ قصه ای از شازده کوچولو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶

«مامبو جامبو» به تالار هنر رسید/ قصه ای از شازده کوچولو

نمایش «مامبو جامبو» به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «مامبو جامبو» به نویسندگی المیرا پارسا و کارگردانی سید مصطفی رضوی روز چهارشنبه ۶ آذر در تالار هنر افتتاح شد.

متن نمایش «مامبو جامبو» براساس نمایشنامه هملت شازده کوچک دانمارک نوشته تورستن لترز و ترجمه ناصر حسینی مهر نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: پادشاه به جنگ رفته و کشور توسط کلادیوس وزیر و پولونیوس مشاور پادشاه اداره می شود. کلادیوس وزیر که همیشه آرزوی پادشاهی داشته به کمک پولونیوس مشاور نقشه نابودی پادشاه و به تخت نشستن خود را می کشد. هملت که یک کودک هشت ساله است از این اتفاق باخبر می شود و سعی دارد که به محض ورود پادشاه به کشور ماجرا را به او بگوید و …

طراحی این نمایش بر اساس اجرای زنده عروسک و موسیقی است و المیرا پارسا، طهورا کریمخانی، فاطمه سیدطالبی، آرزو عصاری، مژده مسکنی، نازنین دیده ور، مهسا زارع و مریم مختاری در آن به ایفای نقش می پردازند.

قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بهاست و  بلیت این نمایش در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می رسد.

نمایش «مامبو جامبو» هر روز به جز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۱۷:۳۰ به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

                                         

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است