داستان زندگی قهرمان پارالمپیک تیراندازی شنیدنی شد/ پخش از رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲

داستان زندگی قهرمان پارالمپیک تیراندازی شنیدنی شد/ پخش از رادیو نمایش

سریال رادیویی «خفیف پنجاه متر» درباره زندگی ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک تیراندازی، از روز شنبه نهم آذرماه، از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال جدید رادیویی «خفیف پنجاه متر» از روز شنبه نهم آذرماه، ساعت ۸:۳۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این سریال رادیویی را زهرا کولیوند درباره زندگی ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک تیراندازی کشور نوشته که توانسته است، افتخارات زیادی را کسب کند تا جایی که عنوان ملکه تپانچه جهان را به خود اختصاص داده است.

کولیوند درباره نگارش این نمایش رادیویی گفت: من قبل از اینکه نوشتن را شروع کنم، از طریق دوستانم در فدراسیون تیراندازی و کمیته ملی پارالمپیک با ساره جوانمردی قراری گذاشتم، بعد از این دیدار و در گفتگوهایی که صورت گرفت، طرح نمایشنامه‌ام را برایش فرستادم و در نهایت تصمیم گرفتیم آن بخش از زندگی ایشان را به صورت نمایش رادیویی بنویسم که توانسته بود رکورد ایران را بعد از ۳۵ سال بشکند و در مسابقات «این چه اون ۲۰۱۴ کره جنوبی» در رشته خفیف پنجاه متر مدال طلا را به دست بیاورد.

وی افزود: نوشتن این نمایشنامه به اطلاعات من اضافه کرد زیرا هیچ اطلاعی درباره این موضوع نداشتم و با تحقیق میدانی و جستجو از طریق منابع مختلف در اینترنت توانستم، آگاهی و شناخت لازم را نسبت به این رشته ورزشی به دست بیاورم. همچنین گفتگو با ساره جوانمردی نیز بسیار کمک‌کننده بود.

این نویسنده در پایان گفت: نقش اصلی این نمایش را نازنین مهیمنی بازی کرده است، من فایل صوتی ساره جوانمردی را برای او گذاشتم از آنجایی که نازنین بسیار باهوش است خیلی‌خوب توانست صدایش را به سمتی ببرد که به صدای ساره نزدیک شود و امیدوارم این نمایش که با تلاش هنرمندان خوب رادیو نمایش تولید شده است با توجه مخاطبان رادیو همراه شود.

سریال جدید رادیویی «خفیف پنجاه متر» به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری نازنین حسن‌پور با هنرمندی احمد گنجی، شیما جان قربان، نازنین مهیمنی، محمدرضا علی، شهریار حمزیان، صفا آقاجانی و بهادر ابراهیمی به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است و از روز شنبه نهم آذرماه، ساعت ۸:۳۵  از رادیو نمایش پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند نمایش‌ها و برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف ام ردیف ۵ و۱۰۷ مگاهرتز بشنوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است