«جهان با من برقص» در استونی روی پرده رفت/ تصویری نو از سینمای ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

«جهان با من برقص» در استونی روی پرده رفت/ تصویری نو از سینمای ایران

«جهان با من برقص»  در نخستین نمایش بین المللی در بخش مسابقه فیلم های اول جشنواره بین المللی فیلم شب های سیاه تالین روی پرده رفت.
به گزارش خبرگزاری صبا، روز گذشته ۴ آذر، «جهان با من برقص»، نخستین فیلم بلند سروش صحت، در جشنواره بین المللی شب‌های سیاه تالین، در دو نوبت، به ترتیب برای اصحاب رسانه و حرفه ای های صنعت سینما و سپس برای تماشاگران، به نمایش در آمد.

در این مراسم سروش صحت (کارگردان و فیلمنامه نویس)، ایمان صفایی (فیلمنامه نویس) و علی مصفا (بازیگر) در جلسه پرسش و پاسخ حاضر شدند، اما بیش از پرسش های متوالی، با اظهار نظرهایی مواجه شدند که فیلم را در قالب تجربه‌ای نوین برای ارائه تصویری نو از ایران و سینمای ایران ارزیابی می‌کردند.

«جهان با من برقص» به تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان و پخش بین المللی شرکت ایریماژ که پیش از این در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده بود، در نمایش افتتاحیه بین المللی در جشنواره فیلم تالین – که طبق تقویم فیاپف، یکی از پانزده رویداد رقابتی فیلم های بلند (به اصطلاح جشنواره های الف) به حساب می آید – در بخش رقابتی فیلم های اول حضور دارد.
بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم شب های سیاه تالین از ۲۴ آبان تا ۱۰ آذر امسال در کشور استونی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است