«شیرشاه» با انتشار یک تک‌آهنگ اعلام حضور کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷

«شیرشاه» با انتشار یک تک‌آهنگ اعلام حضور کرد

تک آهنگ «جان» از آلبوم موسیقی فیلم «شیرشاه» به خوانندگی بیانسه دیروز 18 تیر منتشر شد تا شیفتگان این انیمیشن بیش از پیش تشنه اکران عمومی آن شوند.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، «جان» به خوانندگی بیانسه به عنوان اولین آهنگ از آلبوم «شیرشاه: موهبت»، منتشر شد.

بر اساس خبری که کمپانی دیزنی روز سه‌شنبه ۱۸تیر اعلام کرده است، آلبوم «شیرشاه: موهبت» از بیانسه، همراه با اکران جدیدترین لایواکشن این کمپانی یعنی «شیرشاه» منتشر می‌شود. ولی قبل از انتشار این آلبوم در هفته آینده، تک آهنگ «جان» به خوانندگی این خواننده پاپ آمریکایی منتشر شد.

این قطعه از پایگاه‌های گوناگونی همچون موسیقی‌اپل، موسیقی‌آمازون، آی‌تیونز، اسپاتیفای و یوتیوب در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در توئیتی که کمپانی اپل ساعاتی قبل از انتشار این آهنگ پست کرده بود آمده است: «جان» تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود. «شیرشاه: موهبت»، آلبومی با حضور هنرمندان بین‌المللی و غرقه در صداها و نوای آفریقا است. این البوم با تهیه‌کنندگی و گردآوری بیانسه جیزل نولزکارتر در ۱۹ جولای منتشر خواهد شد اما «جان»، تک آهنگی از این آلبوم و موسیقی فیلم «شیرشاه» امشب آماده عرضه است.

بیانسه نه فقط در بخش موسیقی فیلم «شیرشاه» حضور دارد که صداپیشگی شخصیت «نالا – Nala» را نیز انجام داده و با هنرمندانی چون کیگان مایکل‌کی، دونالد گلاور، ست روگن و ایمی سداریس هم‌بازی است.

تاریخ دقیق انتشار این آلبوم ۱۹ جولای همزمان با اکران عمومی لایواکشن «شیرشاه» در سالن‌ها سینما خواهد بود.

«شیرشاه» لایواکشنی حماسی و موزیکال به کارگردانی جان فاورو است و ششمین بازسازی دیزنی از کلاسیک‌های مشهور خود به حساب می‌آید و انتظار می‌رود اکران آن شوکی عظیم به گیشه‌های سینما وارد کند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است