روزبه بمانی: امیدوارم وضع زندگی‌ها بهتر شود/ لیاقت مردم بیشتر از اینهاست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
صبا گزارش می دهد؛

روزبه بمانی: امیدوارم وضع زندگی‌ها بهتر شود/ لیاقت مردم بیشتر از اینهاست

روزبه بمانی ترانه‌سرا و خواننده موسیقی پاپ، کنسرت پاییزی خود را شب گذشته سه‌شنبه ۵ آذرماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، روزبه بمانی ترانه‌سرا و خواننده موسیقی پاپ شب گذشته سه‌شنبه ۵ آذرماه طی دو سانس در ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به دیدار طرفدارانش رفت.

روزبه بمانی با اجرای قطعه «چالوس» روی صحنه آمد و سانس اول کنسرت خود را آغاز کرد.

بمانی در ادامه به اجرای قطعات «عاشقی»، «تمرین تنهایی»، «خسته شدم»، «اتفاق»، «من حافظم»، «به من نگو عاشق» و «جنون» پرداخت.

این ترانه‌سرا و خواننده هنگام خواندن قطعه «جنون» گفت: «جنون» از قطعاتی است که خودم آن را بسیار دوست دارم.

بعد از این بخش کنسرت، موزیک ویدیویی از قطعات‌ نوستالژیک پخش شد که در این حین، اعضای گروه نوازنده کنسرت معرفی شدند.

در ادامه بمانی مجدد روی صحنه آمد و به اجرای قطعات «شلیک»، «یعنی تموم»، «کجا باید برم»، «اسمت که میاد»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «تنهایی» و «خودم خواستم» پرداخت.

وی بعد از اجرای قطعه «شلیک» از علیرضا افکاری آهنگساز تمام قطعات آلبوم «کجا باید برم» و مهرداد احمدزاده رهبر ارکستر این کنسرت تشکر کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگر این کنسرت و بعد از اجرای قطعه «بدون تاریخ، بدون امضا» گفت: امیدوارم وضع زندگی همه خوب باشد و جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا باشیم، زیرا لیاقت مردم ایران خیلی بیشتر از این است.

پایان بخش سانس اول این کنسرت اجرای مجدد قطعه «شلیک» بود.

در بخشی از اجرای این کنسرت، گروه وی تولدش را که ۷ آذر ماه است، دو روز جلوتر جشن گرفتند.

از نکات حایز اهمیت این کنسرت هماهنگی خوب گروه زهی با هم و کیفیت بالای اجرای کنسرت نسبت به اجراهای گذشته بود. همه قطعات برای اجرای این کنسرت مجدد تنظیم شده بودند و تنظیم بعضی از این قطعات در کنسرت از تنظیم اصلی قابل اعتناتر بود.

مهمانان ویژه سانس اول این کنسرت وحید امینی کارگردان تیزر و موزیک ویدیو، مهدی فلک بلند کارگردان تیزر، شجاعت شفایی تنظیم‌کننده و مهرداد نصرتی آهنگساز و تنظیم‌کننده بودند.

نوازندگانی که بمانی را در این کنسرت همراهی کردند عبارتند از اردلان کاظمی کیبورد، محمود عربانی ویولن، ماکان یعقوبی پرکاشن، مجید برومند گیتار باس، سروش عمومی درامز، امیر جلیلی گیتار الکتریک، محمدشکاری گیتار و مهرداد احمدزاده رهبر ارکستر.

این کنسرت به همت موسسه آوای هنر برگزار شد.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است