«دل» در ستایش عشق است/ احتمال توزیع سریال تا دو هفته آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
بابک کایدان در گفتگو با صبا:

«دل» در ستایش عشق است/ احتمال توزیع سریال تا دو هفته آینده

بابک کایدان یکی از نویسندگان سریال «دل» می‌گوید داستان دل در ستایش عشق و تمایز آن با انواع عشق است.

بابک کایدان یکی از نویسندگان «دل» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این سریال که قرار است به زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود، بیان کرد: از هفته گذشته قرار بود تبلیغات پیش از شروع پخش سریال را آغاز کنیم اما به دلیل قطعی اینترنت و در دسترس نبودن صفحات مجازی فضای مناسبی برای تبلیغ نبود و کار ما عقب افتاد.

وی تاکید کرد: قرار است تبلیغات را به زودی آغاز کنیم اما منتظر وصل شدن کامل اینترنت هستیم و بعد از آغاز تبیلغات احتمال می‌دهم «دل» تا دو هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی می شود اما هنوز زمان دقیق توزیع مشخص نیست.

این نویسنده با اعلام اینکه پروانه نمایش چهار قسمت از این سریال در هفته های گذشته صادر شده بود و برای قسمت های جدید نیز روز گذشته سه شنبه ۵ آذرماه پروانه نمایش صادر شد، بیان کرد: ما قسمت های جدیدی را ارایه داده ایم و در حال حاضر تعداد قسمت هایی که قرار است توزیع شود، آماده پخش است.

نویسنده «دل» با بیان اینکه این سریال این روزها مراحل فنی را پشت سر می گذارد، اظهار کرد: موحد شادرو که در کارهایی از جمله «دلدادگان»، «عاشقانه» و «رحمان ۱۴۰۰» با منوچهر هادی همکاری داشته است، تدوین این سریال را برعهده دارد، صداگذاری نیز همزمان در حال انجام است و آهنگسازی و ساخت موسیقی این سریال نیز برعهده بابک زرین است.

کایدان درباره تجربه همکاری دوباره خود با منوچهر هادی کارگردان سریال «دل» نیز توضیح داد: من و منوچهر از چند سال قبل فعالیت خود را با هم آغاز کردیم و طبیعی است نقاط مشترکی از لحاظ اخلاقی، روش کار و سلیقه داشته باشیم. منوچهر هادی فردی است که بسیار خوب از عهده قصه‌های ملودرام برمی‌آید و مسلط است و با توجه به آنکه خروجی کارهای که با هم انجام داده‌ایم خوشبخاته کارهای پرمخاطبی بودند، تصمیم گرفتیم از این فضا برای همکاری دوباره استفاده کنیم.

وی درباره ماهیت قصه «دل» نیز مطرح کرد: نمی‌توان در یک خط این سریال را تعریف کرد و باید سریال را تا انتها دید، اما فضای داستانی این سریال اصل شبیه «عاشقانه» نیست اگرچه قصه ای عاشقانه و خانوادگی دارد. قصه «دل» درباره ستایش عشق و تمایز آن با انواع و اقسام عشق است که به روابط خانوادگی و آسیب شناسی مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز می‌پردازد. سعی کردیم در این سریال به انواع عشق های موجود و آن چیزی که نام عشق را بر آن می گذاریم، بپردازیم مانند عشق های یک طرفه، عشق های جنون آمیز، عشق هایی که تبدیل به عادت شده اند و یک عشق راستین که در سریال دیده می شود.

نویسنده سریال «دل» در پایان عنوان کرد: ما برای ساخت این سریال سعی کرده ایم مخاطب را باهوش فرض کنیم، برای وقتش ارزش قایل باشیم و به سلیقه او احترام بگذاریم اما اینکه چه قدر به مخاطب، هوش، سلیقه و وقت او احترام گذاشته‌ایم در کار ثابت می شود و مردم آن را تشخیص می دهند. امیدوارم در عمل هم این تاثیر را روی مخاطب بگذارد و موفق عمل کند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است