شخصیت‌های «شکرستان» به فضای مجازی می‌روند/ صداگذاری فصل جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۷
مسعود صفوی در گفتگو با صبا:

شخصیت‌های «شکرستان» به فضای مجازی می‌روند/ صداگذاری فصل جدید

تهیه کننده «شکرستان» می گوید با توجه به سیاست جدید مرکز صبا برای حضور در شبکه های اجتماعی تاکنون ۱۰ انیمیشن دو دقیقه این روزها در مراحل پایانی تولید قرار دارد.

مسعود صفوی تهیه‌کننده «شکرستان» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه انیمیشن تلویزیونی عنوان کرد: سری جدید «شکرستان» ۱۰۴ قسمت و قرار است در فصل‌های ۱۳ قسمتی روی آنتن برود و روایت شهاب حسینی نیز در این فصل‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اولین فصل ۱۳ قسمتی از سری جدید «شکرستان» در نوروز ۹۸ از شبکه نسیم پخش شد، بیان کرد: دومین فصل از سری جدید این مجموعه این روزها در مرحله صداگذاری قرار دارد و امیدواریم بتوانیم آن را در مرداد ماه روی آنتن برویم.
تهیه کننده «شکرستان» در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت جدیدی به مجموعه اضافه شده است یا نه، گفت: تعداد کاراکترها در «شکرستان» زیاد است و فعلا قصد اضافه کردن کاراکتر جدید را نداریم. روند قصه هم اینگونه است که در هر فصل از سری جدید یکی از شخصیت ها را در مرکز قصه قرار می دهیم و از جوانب مختلف او را در زندگی و کارش بررسی می کنیم.
صفوی درباره اینکه سری جدید «شکرستان» چه تفاوتی با سری گذشته دارد، مطرح کرد: ما سعی کرده ایم ساختار این مجموعه را حفظ کرده و ثابت نگه داریم اما در سری جدید به موضوعاتی مانند کسب و کار، فناوری های جدید و مسایل مربوط به کار نوجوانان می پردازیم.
وی درباره انیمیشن های یک تا دو دقیقه ای که قرار است برای شبکه های اجتماعی تولید شود، عنوان کرد: یکی از سیاست های جدید مرکز پویانمایی صبا حضور در شبکه های اجتماعی است که در همین راستا از کاراکترها و فضاهای «شکرستان» برای تولید انیمیشن هایی استفاده کرده ایم که در آن موضوع در دو دقیقه بررسی می شود.
تهیه کننده «شکرستان» در پایان گفت: در حال حاضر  ۱۰ انیمیشن دو دقیقه ای در مراحل آخر تولید قرار دارد و زمانی که برای پخش آماده شد، آن ها را در شبکه های اجتماعی قرار می دهیم و زمان پخش آن ربطی به زمان پخش «شکرستان» از تلویزیون ندارد و ممکن است انیمیشن های شبکه های اجتماعی در تلویزیون نیز پخش شود.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000