حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری پردیس سینمایی می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶

حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری پردیس سینمایی می‌سازد

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: این موسسه در نظر دارد به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان یک پردیس سینمایی چهار سالنه در شهرکرد بسازد.

وی بیان کرد: سینما بهمن شهرکرد در راستای طرح‌های عمران و توسعه موسسه «بهمن سبز»، بزودی به یک پردیس سینمایی با ۴ سالن تبدیل می‌شود و ساخت ۳ سالن جدید در کنار سالن سینما بهمن شهرکرد از آذرماه به همت موسسه «بهمن سبز» سازمان سینمایی حوزه هنری با مشارکت شهرداری شهرکرد آغاز می‌شود.

حسینی یادآور شد: سینما بهمن شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرده است و این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از ۴ سالنی شدن، پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود.

به گفته وی، در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محل تفریحی در این مجموعه سینمایی دایر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه سال ۹۸ از این پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است