گراهام نورتون مجری بفتای ۲۰۲۰ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵

گراهام نورتون مجری بفتای ۲۰۲۰ شد

آکادمی فیلم بریتانیا، گراهام نورتون مجری مشهور ایرلندی را به عنوان مجری هفتاد و سومین دوره جوایز خود برگزید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین‌دیلی، گراهام نورتون مجری، بازیگر و کمدین سرشناس ایرلندی به عنوان مجری مراسم جوایز آکادمی فیلم بریتانیا موسوم به «بفتا» انتخاب شد.

هفتاد و سومین دوره مراسم بفتا، روز یکشنبه ۲ فوریه ۲۰۲۰ در سالن آلبرت‌هال لندن برگزار می‌شود و توسط کانال یک بی‌بی‌سی و همچنین سامانه محتوای آنلاین این شبکه یعنی «BBC iPlayer» به طور مستقیم پوشش داده می‌شود.

نورتون پیش از این مراسم جوایز آکادمی «تلویزیون» بریتانیا را در سال ۲۰۰۵ اجرا کرده است اما این اولین اجرای او در شاخه سینمایی بفتا خواهد بود. او جایگزین جوانا لاملی هنرپیشه انگلیسی خواهد شد که در دو سال گذشته مسئولیت اجرای این مراسم را برعهده داشته است.

عمده شهرت نورتون به خاطر اجرای برنامه «شوی گراهام نورتون» در کانال یک بی‌بی‌سی است که هم‌اکنون در فصل بیست و ششم خود به سر می‌برد. این برنامه تا کنون ۶ جایزه بفتای تلویزیون را از آن خود کرده و ۱۹ بار دیگر نامزد این جایزه ارزشمند بریتانیایی شده است.

در مراسم آکادمی فیلم بریتانیای سال ۲۰۲۰ گروه سرشناس کانادایی «سیرک آفتاب – Cirque du Soleil» پس از ۴ سال به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

نامزدهای دریافت جوایز بفتای ۲۰۲۰ روز هفتم ژانویه سال آینده میلادی معرفی خواهند شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است