«شام سرد شد کوتی‌کوتی» به چاپ سوم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴

«شام سرد شد کوتی‌کوتی» به چاپ سوم رسید

اولین کتاب از مجموعه‌ «قصه‌های کوتی‌کوتی» با عنوان «شام سرد شد کوتی‌کوتی» برای سومین بار بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اولین کتاب از مجموعه‌ «قصه‌های کوتی‌کوتی» با عنوان «شام سرد شد کوتی‌کوتی» اثر فرهاد حسن‌زاده بازنشر شد.

مجموعه‌ «قصه‌های کوتی‌کوتی» داستان بچه هزارپایی آبی رنگ و دردسرهای اوست که در سال‌های اخیر یکی از آثار عرصه‌ ادبیات کودک و نوجوان ایران بوده است.

تصویرگری این اثر را که تاکنون به زبان‌های کردی، انگلیسی، مالایایی، چینی، ترکی و عربی نیز ترجمه شده، هدا حدادی بر عهده داشته است.

کوتی‌کوتی خوش‌شانس، خسته نباشی، اگر صدای قطار نبود، وای! نه، بی دردسر، عجیب‌ترین نقاشی دنیا و خواب‌آلو، عنوان برخی از داستان‌های این کتاب است.

در قصه «بی‌ دردسر» این کتاب می‌خوانیم: کوتی‌کوتی فوتبال بازی را خیلی دوست دارد. اما هیچ‌کس بازی او را دوست ندارد. خودش که فکر می‌کند قهرمان است. آقای گل است. اما همه می‌دانند که او بازیکنی با هزارپاست و هزار دردسر. در خط حمله که بازی کند، توپ زیر پاهایش گم می‌شود. دفاع که باشد، پای همه را خرد می‌کند. دیروز مربی‌اش فکر تازه‌ای کرد: بهترین جا برای کوتی‌کوتی دروازه است!

«سرما نخوری کوتی‌کوتی» و «دنیا را بلرزان کوتی‌کوتی» عنوان‌های جلد دوم و سوم مجموعه «قصه‌های کوتی‌کوتی» هستند.

مخاطبان این کتاب ۴۴ صفحه‌ای، کودکان بالای چهار سال هستند.

«شام سرد شد کوتی‌کوتی» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه برای سومین بار با قطع خشتی بازنشر شد. پیش‌تر نیز ۷هزار و ۵۰۰ نسخه از این اثر به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۱۲هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهر کتاب‌ها خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است