«سال دوم دانشکده من» به جشنواره فیلم فجر می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸

«سال دوم دانشکده من» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

«سال دوم دانشکده من» به جای اکران عمومی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کند.

به گزارش «صبا»، مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» در ارتباط با اکران این فیلم سینمایی که قرار بود آبان ماه در سینماها اکران شود در ارتباط با اخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: با مذاکرات و تدابیر اندیشیده شده تصمیم بر این شد که «سال دوم دانشکده من» به جای اکران عمومی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم تا انشاالله اولین نمایش جدیدترین ساخته رسول صدرعاملی در این رویداد سینمایی باشد.

گفتنی است؛ علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران این فیلم هستند. همچنین به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش های فرعی مقابل دوربین رفتند.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، موسیقی کریستف رضاعی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری..

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است