فصل دوم «خیلی دور خیلی نزدیک» در دست تولید است/ تدارک گفتگو از راه دور | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
مصطفی پورمحمدی در گفتگو با صبا:

فصل دوم «خیلی دور خیلی نزدیک» در دست تولید است/ تدارک گفتگو از راه دور

تهیه کننده «خیلی دور خیلی نزدیک» با تشریح ویژگی های برنامه، از تولید فصل دوم آن خبر داد و اعلام کرد احتمال دارد در فصل جدید گفتگوی از راه دور با مهمانان انجام شود.
مصطفی پورمحمدی تهیه کننده برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» که از شنبه ۸ تیرماه روی آنتن شبکه چهار رفته است در گفتگو با خبرنگار صبا درباره موضوع برنامه توضیح داد: هنر، مطالعات هنر، علوم اجتماعی و علوم انسانی  محورهای برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» است و از مهمانانی در برنامه دعوت می کنیم که حرفی برای گفتن داشته باشند.
وی تاکید کرد: به دنبال گفتگوهایی با استادان و هنرمندان غیر ایرانی هستیم که به مناسبت های مختلف از ایران دیدن کرده و می کنند.
این تهیه کننده با اشاره به اینکه این افراد با حضور در برنامه از تجربه سفر خود به ایران و زندگی حرفه ای خود صحبت می کنند، عنوان کرد: تعداد هنرمندان غیرایرانی به دلیل برگزاری جشنواره های هنری بین المللی متعدد در ایران بیشتر از حضور استادان خارجی است و ظاهرا برگزاری کنفرانس های علمی با محدودیت بیشتری رو به روست و شاید کمتر به حضور چهره های علمی توجه شده که همین امر باعث شده و دست ما برای دعوت از این طیف مهمانان بسته باشد.
تهیه‌کننده «خیلی دور خیلی نزدیک» که از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود با بیان اینکه برای دعوت از مهمانان با محدودیت مواجه بوده اند، بیان کرد: تحریم ها، محدودیت های سفر به ایران و موج ایران هراسی رسانه های خارجی باعث شده است برخی از افراد به ایران سفر نکنند و یا بعضی مواقع در لحظه آخر سفر خود را به ایران کنسل کنند اما نکته مثبت آنجایی است که افرادی نیز بودند که با وجود محدودیت ها اصرار داشتند به ایران سفر کنند و با کشور ما آشنا شوند و این افراد معمولا انسان های جالب تری هستند.
پورمحمدی درباره پیدا کردن سوژه ها مطرح کرد: یک تیم شناسایی و هماهنگی در برنامه فعال است که آنها اخبار کنفرانس ها و جشنواره ها را رصد و مهمانانی که شرایط حضور در برنامه را دارند به ما معرفی می کنند. هم چنین قبل از هر گفتگو تیم سردبیری برنامه به طور جدی درباره مهمان ها کار پژوهشی انجام می دهد.
تهیه کننده «خیلی دور خیلی نزدیک» درباره استقبال مخاطبان و مهمانان از برنامه گفت: تمام مهمانان از گفتگو با شهاب اسفندیاری مجری برنامه راضی بودند و آن را ابراز می کردند. روش مجری برنامه در گفتگو روشی سیال، نرم و مبتنی بر دانش پیشین است و مخاطب و مهمان را مثل موج با خود می برد. درباره مخاطبان نیز می توان گفت چون برنامه از نوع سرگرمی نیست به تدریج مخاطبان خاص و وفادار خود را پیدا می کند.
وی در پایان در جواب به این سوال که «خیلی دور خیلی نزدیک» فصل جدیدی دارد یا نه، اظهار کرد: در حال حاضر فصل جدید این برنامه وارد مرحله تولید شده و زمان پخش آن به تصمیم شبکه بازمی گردد. در فصل بعدی برنامه ممکن است امکاناتی فراهم شود که بتوانیم از راه دور گفتگو کنیم که در این صورت دستمان در انتخاب موضوعات باز می شود. در فصل جدید سعی داریم با بازخوردی که از مخاطبان برنامه می گیریم تغییرات مثبتی را درون برنامه ایجاد کنیم.
برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» به تهیه کنندگی مصطفی پورمحمدی و اجرای شهاب اسفندیاری در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است. مجری برنامه با مهمانان خود به زبان انگلیسی گفتگو می‌کند و همزمان گفتگو‌ها به زبان فارسی برای مخاطبان زیرنویس می‌شود.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    120/288/595/500
  • بی‌بدن
    30/533/880/500
  • سال گربه
    26/041/466/500
  • مست عشق
    13/226/218/500
  • آپاراتچی
    4/625/524/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/954/223/000
  • آسمان غرب
    3/777/294/500
  • پرویزخان
    3/346/264/500
  • نوروز
    3/292/711/000