اطلاعی از دلیل توقف اجرای «عاشقانه های خیابان» ندارم/ سایت بسته شده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۲
شهرام گیل آبادی در گفتگو با صبا:

اطلاعی از دلیل توقف اجرای «عاشقانه های خیابان» ندارم/ سایت بسته شده است

شهرام گیل آبادی با بیان این که هنوز خبری به صورت رسمی درباره لغو نمایش «عاشقانه های خیابان» و دلیل آن به وی اعلام نشده است، این نمایش را اثری دانست که با مردم ارتباط برقرار کرده بود.
شهرام گیل آبادی کارگردان «عاشقانه های خیابان» درباره لغو ناگهانی بلیت فروشی این نمایش به خبرنگار صبا توضیح داد: از توقیف، لغو و یا تعطیلی نمایش «عاشقانه های خیابان» اطلاعی ندارم ولی سایت این نمایش بسته شده و هنوز به طور رسمی چیزی درباره دلیل آن به ما اعلام نشده است.
وی افزود: با توجه به پرمخاطب بودن این نمایش، من بیشتر نگران مردمی هستم که نمی دانم چه پاسخی باید به آنها بدهیم ولی از همه مردم و مخاطبان این نمایش و همه دوستان رسانه ای ام تشکر می کنم که کمک کردند تا این اثر اجتماعی دیده شود.
گیل آبادی تصریح کرد: نمایش «عاشقانه های خیابان» تاکنون توانسته رکورد تعداد مخاطبان را در اختیار داشته باشد و بنابراین نیازی به تبلیغات منفی نیست.
کارگردان «عاشقان های خیابان» در پایان گفت: من منتظرم که واکنش اداره کل هنرهای نمایشی را ببینم و بدانم که دستور توقف این نمایش و سایت آن از سوی چه نهادی صادر شده است؟
به گزارش صبا، خبر توقف نمایش «عاشقانه های خیابان» و تایید این خبر از سوی مدیر کل هنرهای نمایشی، ساعتی پیش از سوی یکی از رسانه ها اعلام شد.
این نمایش از اواخر خردادماه امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود و بازیگران آن را رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه‌نژاد و ژاله صامتی تشکیل می دادند.
در خلاصه این نمایش که نوشته مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور است، آمده است: «عاشقانه‌های خیابان» روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش در خیابان‌ها و مترو است.
فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است