آرزوی محمد معتمدی برای اجرای کنسرت در مشهد/ مردم «ای ایران» را ایستاده خواندند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۷

آرزوی محمد معتمدی برای اجرای کنسرت در مشهد/ مردم «ای ایران» را ایستاده خواندند

محمد معتمدی شب گذشته طی دو سانس در تالار بزرگ کشور با اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی شب گذشته جمعه اول آذر ماه طی دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار بزرگ کشور به دیدار طرفداران خود رفت.

معتمدی سانس اول این کنسرت را که شامل اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» بود با خواندن قطعه «حالا که می‌روی» تیتراژ ابتدایی مجموعه «لحظه گرگ و میش» آغاز کرد.

در ادامه به اجرای قطعات «پناه آخر»، «دل‌های فروشی»، «باور نمی‌کنی»، «نفرین»، «کجایی»، «آفرینش»، «غم پنهان»، «شب که نسیم می‌وزد»، «آرام من»، «پاییز»، «سوگند» و «کویر» پرداخت.

این خواننده موسیقی سنتی، هنگام اجرای قطعه «کجایی» از بهزاد رواقی نوازنده سه‌تار درخواست کرد تا روی صحنه بیاید و در اجرای این قطعه گروه را همراهی کند.

معتمدی در سانس اول این کنسرت ابراز امیدواری کرد که امسال بتواند در شهر مشهد کنسرت «حالا که می‌روی» را اجرا کند.

پایان بخش این کنسرت اجرای قطعه «ای ایران» اثری از روح‌الله خالقی بود که معتمدی آن را به روح شهدای این مرز و بوم تقدیم کرد و همه حاضران سالن در اجرای این قطعه ایستاده او را همراهی کردند.

در پایان این کنسرت عوامل اجرایی به افتخار اجرای کنسرت آلبوم «حالا که می‌روی» بعد از مدت‌ها، کیکی را آماده کرده و روی صحنه آوردند و اعلام کردند این کیک همراه با کمک‌های نقدی دیگر به انجمن کودکان کار هدیه می‌شود.

مهمان‌های سانس اول این کنسرت بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان، رضا رفیع مجری، سیدمحمود رضوی تهیه کننده، بهاره رهنما بازیگر، حسن سلطانی مجری، علیرضا شجاع‌نوری بازیگر، سهیلا گلستانی بازیگر و محمدمهدی سیار ترانه‌سرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» بودند.

گروه نوازندگانی که معتمدی را در اجرای این کنسرت همراهی کردند، عبارتند از بابک ریاحی پور گیتارباس، علیرضا میرآقا پرکاشن، عظیم روحانی و فراز نصیری گیتار، امین طاهری درامز، رضا تاجبخش تنظیم‌کننده قطعات ارکستر و نوازنده پیانو و گروه زهی.

رهبری ارکستر کنسرت «حالا که می‌روی» را محمدرضا عقیلی برعهده داشت.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری ماوا برگزار شد.

ریحانه علی‌ محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است