«اتاق» بهترین فیلم جشنواره فیلم های فانتزی کره شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
اهدای جوایز جشنواره بوچئون

«اتاق» بهترین فیلم جشنواره فیلم های فانتزی کره شد

فیلم «اتاق» ساخته کریستین ولکمن جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم های فانتزی کره جنوبی را از آن خود کرد.

به گزارش صبا به نقل از اسکرین دیلی، فیلم تریلر انگلیسی زبان «اتاق» به کارگردانی کریستین ولکمن جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم های فانتزی بوچئون کره مشهور به بیفان را دریافت کرد.

فیلم «اتاق» با بازی اولگا کوریلنکو و کوین جانسنز داستان یک زوج است که در خانه شان یک اتاق اسرارآمیز پیدا می کنند، اتاقی که می تواند هرچیزی را که می خواهند به آنها بدهد به جز بچه، چیزی که همیشه آرزویش را داشته اند.

جایزه بهترین کارگردان جشنواره نیز به فیلمساز آمریکایی آدام اجیبت مورتیمر برای فیلم «دنیل واقعی نیست» رسید. فیلم روایت زندگی یک جوان غمگین است.

تریلر روانشناسانه رادی ریورون سانچز با عنوان «تو هستی؟» از کشور کوبا جایزه هیات داوران را از آن خود کرد. جایزه انتخاب مردمی جشنواره نیز به فیلم «مجرم» ساخته کوه جانگووک رسید.

در این جشنواره جوایز مربوط به بخش سینمای کره جنوبی نیز به برگزیدگان اهدا شد.

در جشنواره امسال بیفان در بخش فیلم های کوتاه فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای «سرسام» ساخته وحید نامی و نوید نامی محصول ایران حضور داشت که البته دست خالی جشنواره را ترک کرد.

بیست و سومین دوره جشنواره فیلم های فانتزی بوچئون کره جنوبی مشهور به بیفان (BIFAN) بین روزهای ۲۷ ژوئن تا ۷ جولای در شهر بوچئون کشور کره جنوبی برگزار شد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است