نمایشی از آثار خوشنویسی با گرایش‌های مدرن در نمایشگاه «بی من با حضور من» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۸

نمایشی از آثار خوشنویسی با گرایش‌های مدرن در نمایشگاه «بی من با حضور من»

احمد آریامنش هنرمند خوشنویس با همراهی تعدادی از شاگردانش نمایشگاه «بی من با حضور من» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، احمد آریامنش هنرمند خوشنویس با همراهی تعدادی از شاگردان خود نمایشگاه «بی من با حضور من» را به یاد حسین پناهی بازیگر، شاعر و نویسنده فقید برگزار می کند.

این نمایشگاه عصر امروز جمعه اول آذرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه گویا برپا می شود و در آن آثار خوشنویسی با گرایش های مدرن به نمایش گذاشته می شود. در روزهای دیگر نمایشگاه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲۰ شب برپاست.

در این نمایشگاه گروهی شاگردان آریامنش از جمله حمیده احسانی، نیلوفر توسلی، فرانک صابری، سیدعمار صفوی، شاهین عاضدی طهرانی، سارا فرج‌نیا، ساناز تقی پور، اعظم حبی، فهیمه آریادوست، فرشید فقیهی، مرسده گونه، ندا توکلی، سعیده چهرزاد آثارشان به نمایش درآمده است.

آریامنش در بیانیه نمایشگاه «بی من با حضور من» نوشته است: نمایشگاه حاضر حاصل نزدیک به دوسال آموزش به تعداد محدودی از عاشقان و علاقمندان کرشمه و سفیر میباشد که بنده کمترین سعادت همراهیشان را داشتم. در کنار مراتب آموزشی و نگرش های مختلف با علاقه ای که جمع حاضر از خود نشان دادند مقرر شد توجه بیشتری به قلم کتابت بشود و به سمت نگارش قطعات ادبی در قطع کوچک پیش برویم خصوصا از کاغذ آهار مهره بهره گرفته شود که خود با توجه به تجربه اندک نازنینان، زحمت بیشتری را می طلبید.

هستند برخی بزرگوانی در این جمع که از قبل کمترین وجه مشترکی با دنیای قلم و دوات را نداشتند، اما سعادتی برای من حاصل شد تا با تعداد محدودی از بهترین های روزگار مختصر آموزشی را با هم تجربه کنیم.

مقوله نمایشگاه هم در ابتدا خیلی جدی نبود، اما وقتی شور و شوق عزیزانم را دیدم بر آن شدم، هم به جهت همراهیشان و هم به لحاظ ارائه مجموعه ای نو از نگارش کلاسیک خطوط سفیر و کرشمه با قلم کتابت، مجموعه حاضر را با تمام ضعف و قوت هایش تقدیم علاقمندان کنم. باشد تا در طی سالیان آتی آثار بهتر و فاخرتری تقدیم ساحت فرهنگ و هنر بشود.»

نگارخانه گویا در تهران، کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک ۸۹ واقع شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است