جواد افشار به دنبال ساخت فیلم دینی/ فیلمنامه «گاندو ۲» در حال نگارش است

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره اینکه این روزها در حوزه سینما و تلویزیون درگیر چه پروژه های است یا خواهد بود، اظهار کرد: پیشنهاد زیاد است، اما فعلاً برای شروع کار جدید تصمیم نگرفته‌ام. در همین راستا سه سریال مناسبتی برای ایام ماه مبارک پیشنهاد شده که آنها را نپذیرفته ام چون همانگونه که گفتم هنوز به این قطعیت نرسیده ام چه کاری را باید آغاز کنم.

وی افزود: تردیدم بیشتر از آنجا نشات می‌گیرد که می‌خواهم فیلمی سینمایی را جلوی دوربین ببرم. این فیلم اثری دینی خواهد بود که فیلمنامه آن را خود نوشته‌ام و تلاش این است تا آن را تا انتهای سال کلید زنم، البته همانگونه که گفتم این امر مستلزم مهیا شدن شرایط به ویژه سرمایه گذار است.

افشار که به تازگی با سریال پرچالش «گاندو» در تلویزیون حضور داشت در پایان تاکید کرد: در تلویزیون سعی خواهم کرد تا متنی غنای لازم را نداشته باشد اقدام به ساخت آن نکنم چون می‌دانم دیگر در شرایطی نیستم تا بخواهم آزمون خطا داشته باشم. درباره ساخت قسمت دوم «گاندو» هم باید بگویم آرش قادری در حال نگارش فیلمنامه آن است و بعد از اتمام کار درباره ساخت آن در آینده نزدیک تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/