«الف ویژه» کمال تبریزی از شبکه یک به سیمافیلم واگذار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۷

«الف ویژه» کمال تبریزی از شبکه یک به سیمافیلم واگذار شد

به گفته مدیر شبکه یک، تولید سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی از این شبکه به سیمافیلم منتقل شد.

الف ویژه

به گزارش خبرنگار صبا، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما درباره سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی و روند تولید آن گفت: مسایل تولیدی این سریال از شبکه یک به سیمافیلم منتقل شده است.

وی در پایان با اعلام اینکه بازنویسی فیلمنامه انجام شده است، بیان کرد: مراحل باقی مانده را سیمافیلم اطلاع رسانی می کند.

پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز تصویربرداری مجموعه «الف ویژه» به تهیه کنندگی محمد مسعود و کارگردانی کمال تبریزی، تصویربرداری سریال متوقف شد.

در ابتدا قرار بود این سریال در ماه رمضان به روی آنتن برود که با تصمیم مدیران، پخش در ماه رمضان منتفی شد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است و این احتمال وجود دارد تا نام این سریال تغییر کند. در این سریال نادر فلاح در نقش مهران، فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداختند.

داستان این سریال درباره فردی به نام مهران است که بازیگر است اما از آن دسته بازیگرانی است که هیچ‌گاه نقش‌های اصلی به وی پیشنهاد نمی‌شود تا اینکه یک روز نقش سعدی به او پیشنهاد می‌شود اما یک شب سعدی در خواب به سراغ او می‌آید، اما مهران به حرف‌های او بی توجهی می‌کند و همین منجر به رخ دادن اتفاقاتی جالب می‌شود.

«الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است و لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری است که در باغی حوالی کرج ساخته شده است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. «الف ویژه» سه بازیگر اصلی دارد که هر سه مرد هستند و با اینکه مرد محور نیست، ‌اما سوژه کار طوری است که ایجاب می‌کند کاراکترهای اصلی مرد باشند.

این سریال زاییده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد، ‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد. ژانر سریال نیز کمدی است. این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است