برگزاری تورهای قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان در یک موزه | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴

برگزاری تورهای قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان در یک موزه

تورهای ویژه قصه‌گویی و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، تورهای ویژه بازدید برای کودکان و نوجوانان با رویکرد قصه‌گویی و کتاب‌خوانی، هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

تورهای ویژه بازدید با رویکرد قصه‌گویی و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در تاریخ‌های ۲۵، ۲۷ و ۲۹ آبان ۱۳۹۸ خورشیدی در شش نوبت، کودکان و نوجوانان را به قلمروی کتاب و کتاب‌خوانی می‌برد. دو تور در هر یک از تاریخ‌های یادشده زمینه‌ای فراهم می‌کنند تا کودکان و نوجوانان در فضای تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای موزه ملی ملک قصه‌هایی تازه بشنوند و در نماهایی نو با کتاب و کتاب‌خوانی آشنایی یابند.

بازدید از تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای و حضور در کارگاه‌های آشنایی با فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی، دیگر برنامه تورهای ویژه هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه‌هایی گوناگون برای کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشته است. تورهای ویژه بازدید و اجرای کارگاه‌های آموزشی با درون‌مایه‌های گوناگون در پیوند با فرهنگ و هنر، بخشی از برنامه‌های یادشده به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است