تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» موقتا به پایان رسید/ ادامه کار از اواخر آذر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
رضا جودی در گفتگو با صبا:

تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» موقتا به پایان رسید/ ادامه کار از اواخر آذر

تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه ها» از پایان موقت تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

رضا جودی تهیه کننده «فوق لیسانسه ها» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه تلویزیونی که از روز جمعه ۱۷ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، بیان کرد: تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» به نویسندگی ایمان صفایی و سروش صحت موقتا به پایان رسیده است.

وی درباره دلیل این اتفاق توضیح داد: به دلیل آنکه پخش سریال جلو افتاد امکان اینکه کل سریال را تصویربرداری کنیم وجود نداشت و نمی توانیم همزمان با پخش تصویربرداری را نیز پیش ببریم.

جودی ادامه داد: قرار است حدود ۳۰ قسمت از «فوق لیسانسه ها» امسال روی آنتن شبکه سه سیما برود و دیروز جمعه ۲۴ آبان ماه با حضور امیرحسین رستمی و بیژن بنفشه خواه روز آخر فیلمبرداری در خیابان سعادت آباد بود که کار موقتا به پایان رسید اما هم چنان مراحل فنی ادامه دارد.

به گفته تهیه کننده «فوق لیسانسه»، حدود ۲۰ قسمت دیگر از این مجموعه تلویزیونی قرار است قبل از ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه سه سبما برود.

جودی در پایان در پاسخ به این پرسش که زمان تصویربرداری باقی قسمت ها مشخص است یا نه، عنوان کرد: سروش صحت با فیلم «جهان با من برقص» و هوتن شکیبا نیز با فیلم «شبی که ماه کامل شد» قرار است چند روز آینده راهی جشنواره تالین شوند و تا ۱۵ آذرماه ایران نیستند و قصد داریم از اواخر آذرماه تصویربرداری بقیه قسمت ها را آغاز کنیم.

هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، فرخنده فرمانی‌زاده، پریسا مقتدی، مریم سرمدی، حسن نوری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، آیدا نامجو، عرفان‌ برزین و رویا میرعلمی، سام‌ نوری، ایمان خیراندیش، شیما جهانگیری، شیما بخشنده، محمدمهدی علامه زاده و… از بازیگران این سریال هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است