«در حلقه رندان» از سر گرفته می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۲

«در حلقه رندان» از سر گرفته می شود

بعد از تعطیلی دو ماهه «در حلقه رندان» به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر، یکصد و پنجاهمین نوبت از این محفل طنز روز یکشنبه 26 آبان ماه در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا روابط عمومی سپهر سوره هنر، یکصد و پنجاه و هفتمین نوبت از محفل «در حلقه رندان» روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

در این شب شعر طنز که بعد ا دو ماه تعطیلی به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر از سر گرفته می شود، جمعی از شاعران و طنزپردازان آخرین سروده ها یا نوشته های طنز خود را درباره مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می خوانند. اجرا و کارشناسی این جلسه را داریوش کاردان، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برعهده دارد.

صندلی قرمز با حضور یک مهمان ویژه، شوخی با اخبار، مسابقه شرح عکس نویسی، یک نکته آموزشی درباره طنز و… از جمله بخش های این برنامه است.

محفل طنز «در حلقه رندان» آخرین یکشنبه هر ماه به همت دفتر طنز حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر از ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود. شرکت در این جلسه برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است. حوزه هنری در انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ واقع شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است