استیون سودربرگ درامی مخصوص پخش در گوشی‌های همراه می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۹

استیون سودربرگ درامی مخصوص پخش در گوشی‌های همراه می‌سازد

بنا بر گزارش‌ها، استیون سودربرگ برای هدایت و ساخت یک اثر درام به نام «بی‌سیم»، با کمپانی محتوای آنلاین موبایلی «کیبی» به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، استیون سودربرگ فیلمساز آمریکایی و برنده جوایز اسکار و نخل طلای فستیوال کن، تازه‌ترین نام بزرگی است که برای ساخت محتوا به سرویس محتوای آنلاین کوتاه و موبایلی «Quibi» پیوسته است.

این اثر، درامی به نام «بی‌سیم» است و تای شرایدن بازیگر فیلم «بازیکن شماره یک آماده»(۲۰۱۸) در آن نقش‌آفرینی می‌کند. داستان این اثر درباره دانشجویی است که بعد از یک سانحه رانندگی، در کوه‌های کلرادو گیر می‌کند و تنها وسیله‌ای که برای نجات جانش دارد یک گوشی تلفن همراه است.

«کیبی – Quibi» یک سرویس پخش محتواهای ویدیویی موبایلی است که سال ۲۰۱۸ توسط جفری کاتزنبرگ، مرد نام آشنای صنعت رسانه و سرگرمی بنا نهاده شد. این پلتفرم که قرار است از آپریل ۲۰۲۰ فعالیت خود را به طور عمومی آغاز کند، هدف خود را تولید محتوای لقمه شده و آماده مصرف برای مخاطبان جوان، تعریف کرده است.

برخلاف نتفلیکس و هولو، محتواهای تولیدشده در کیبی به طور اختصاصی برای تماشا در گوشی‌های همراه طراحی شده‌اند و طول هر اپیزود از مجموعه‌های آن ۱۰ دقیقه یا کمتر است.

سودربرگ درباره این پروژه جدید خود گفت: وقتی مجموعه کوتاه آن‌ها با نام «جیب» را تماشا کردم، به نظرم جالب آمد که کاری با سازندگان آن یعنی جک سیدمن و زک وچتر انجام دهم و وقتی با جفری کاتزنبرگ صحبت کردم به نظرم جالب آمد که کاری با کیبی انجام دهم.

زک وچتر تهیه‌کننده این اثر نیز در این باره گفت: «بی‌سیم» به کندوکاو درباره رابطه شخصی ما با گوشی‌های همراهمان و تصمیمات حیاتی ما در دنیای دیجیتال می‌پردازد.

تاکنون نام‌های بزرگی چون گیرمو دل‌تورو، جنفر لوپز، سم ریمی، برادران روسو، آنتوان فوکوا، ترور نوآه، ادریس البا و استیون اسپیلبرگ برای ساخت محتوا، به کیبی پیوسته‌اند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است