اعلام زمان و محل افتتاحیه جشنواره فیلم رشد ۴۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸

اعلام زمان و محل افتتاحیه جشنواره فیلم رشد ۴۹

نوار افتتاح چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد عصر جمعه 24 آبان ساعت 18 در سینما فلسطین تهران قیچی می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم رشد، چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد عصر جمعه ۲۴ آبان ساعت ۱۸ در سینما فلسطین تهران آغاز می‌شود.

از صبح شنبه ۲۵ آبان بیش از سیصد پردیس سینمایی، آمفی تئاتر و سالن‌های نمایش استان تهران پذیرای دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی و فرهنگیان و اولیا و کارشناسان آموزشی در نشست‌های مخصوص به خود خواهند بود.

ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان بازدید و کنترل فنی تمام مراکز نمایش فیلم‌های جشنواره در مدارس و سالن‌های وابسته به ادارات آموزش و پرورش و پردیس‌های سینمایی پایان یافت و تبلیغات محیطی این رویداد نیز در مراکز آموزشی موردنظر به انجام رسید.

ناصر باکیده مدیراجرایی و مشاوردبیر جشنواره با اشاره به گستردگی این رویداد در سه حوزه استانی، ملی و بین‌المللی، از همکاری تنگاتنگ معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه و ادارات کل آموزش و پرورش شهرهای استان تهران برای پوشش چندصدهزارنفری دانش آموزان تشکر کرد و تاکید کرد بدون همکاری همدلانه مسئولان این نهادها امکان برگزاری جشنواره رشد با این وسعت و کیفیت در استان پرجمعیت تهران مقدور نبود.

همچنین مصطفی حسن‌نژاد مسئول ارتباطات جشنواره با نهادهای آموزشی خارج کشور از استقبال سرپرستی های مدارس فارسی زبان خارج کشور به حضور در جشنواره چهل و نهم رشد خبر داد و اشاره کرد که با انتشار خبر نمایش فیلم های جشنواره رشد در ۱۲ مدرسه خارج کشور (‌در نشست خبری جشنواره) بیش از ۴۰ مدرسه دیگر نیز در اروپا، آسیا و اقیانوسیه خواهان حضور در این رویداد شدند.

وحید گلستان دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز در پایان از حضور همه داوران خارجی تا ظهر فردا در تهران خبر داد و گفت جلسه معارفه داوران ایرانی و خارجی و اعضای کمیته‌های اجرایی جشنواره، عصر پنجشنبه طی یک مهمانی در اقامتگاه داوران برگزار خواهد شد.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا ۱ آذر در استان تهران و از ۲ آذر تا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است