«تیغ و ترمه» نیمه دوم سال اکران می‌شود/ ارایه آخرین نسخه تدوین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۳
کیومرث پوراحمد در گفتگو با صبا:

«تیغ و ترمه» نیمه دوم سال اکران می‌شود/ ارایه آخرین نسخه تدوین

کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» اعلام کرد که در حال مذاکره با پخش کننده هستند تا زمان و نحوه اکران مشخص شود.

کیومرث پوراحمد کارگردان «تیغ و ترمه» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: در حال حاضر در مذاکره با یکی از پخش کننده ها برای ثبت قرارداد اکران این فیلم سینمایی هستیم.

وی درباره زمان اکران گفت: تعیین زمان اکران این فیلم برعهده پخش‌کننده است و طبیعتا با توجه به ثبت قرارداد اکران فیلم ها در نیمه اول سال، به احتمال زیاد «تیغ و ترمه» نیمه دوم اکران خواهد شد.

پوراحمد در پایان درباره تغییرات این فیلم سینمایی نسبت به نسخه اکران شده در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: در ایام جشنواره ملی فیلم فجر، نسخه فیلم نسبت به نسخه اکران شده در سالن رسانه ها تغییر کرد و همچنین سعی کردیم نسخه بهتری را در اکران عمومی ارایه دهیم.

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی یکی از فیلم های راه یافته به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود که به تازگی پروانه نمایش با درجه بندی سنی ۱۵ + را دریافت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: ترمه دختر بیست و شش ساله ای است که با عموی خود زندگی می کند با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ می دهد و رازی نمایان می شود…

بازیگران این فیلم عبارتند از دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق نورد.

تهیه‌کننده: علی قائم مقامی، فیلمنامه‌نویس: کیومرث پوراحمد، مدیرفیلمبرداری: علیرضا زرین دست، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: کیومرث پوراحمد و مهرانه ربی، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: محمود موسوی نژاد، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی و سعید خلیلی عکاس: مهدی حیدری.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است