«شیلر» در سه شب میزبان ۹ هزار ایرانی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰

«شیلر» در سه شب میزبان ۹ هزار ایرانی شد

کنسرت «شیلر» روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ آبان ماه سال جاری درحالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه میزبان حدود 9 هزار ایرانی بود.

شیلربه گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اجرا، گروه «شیلر» به سرپرستی کریستوفر فون دایلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به‌همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام «صبح دم» روی صحنه رفت.

این گروه که نخستین بار پاییز سال ۹۶ برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین ماه امسال آلبومی با نام «صبح دم» را در همکاری هنرمندان ایرانی منتشر کرد توانست با مخاطبانش برای سومین مرتبه دیدار کند.

کریستوفر فون دایلن در آغاز اجرا ضمن خوشامدگویی از حضور دوباره در ایران ابراز شادی و به فارسی، انگلیسی و آلمانی از حاضران تشکر کرد.

در این کنسرت ها قطعات بی کلام مانند I FEEL YOU, HARMONIA, RUHE, MITTERNACHT, ULTRAMARINE, SHANGIRI LA, BERLIN TEHRAN, BERLIN MOSKAU و چند قطعه دیگر اجرا شد.

اعضای گروه موسیقی «شیلر» به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن را ماسیمو بوونانو نوازنده درامز، الیور کلر نوازنده گیتار و سدریک مونیر نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند.

همچنین تکنسین‌های بک‌لاینر، نور و صدا که همراه گروه به ایران آمدند تلاش کردند تا اجرایی مطابق استانداردهای روز دنیا را به مخاطبان ایرانی ارایه دهند.

کنسرت گروه موسیقی شیلر به همت «ریتم نو» در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است