بهرام رادان و زهرا نعمتی به یک کمپین جهانی پیوستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۰

بهرام رادان و زهرا نعمتی به یک کمپین جهانی پیوستند

بهرام رادان و زهرا نعمتی به عنوان سفیران طرح «افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور» به کمپین  3500lives# پیوستند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، پس از پیوستن ستارگان مختلف جهان از جمله رافائل نادال، آنتوان گریزمان، مایکل فاسبیندر، فارل ویلیامز، فلیپه ماسا، نیکو روزبرگ، وانسا لو و … به کمپین ۳۵۰۰lives# فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA)، در حال حاضر این کمپین بزرگ به ایران رسید.

در ادامه همین مسیر و با توجه به اینکه روزانه در جهان ۳۵۰۰ نفر در اثر سوانح رانندگی جان خودشان را از دست می دهند، از ایران یک هنرمند و یک ورزشکار نیز به عنوان سفیران این طرح به آن پیوستند.

بهرام رادان بازیگر سینما که در سال‌های گذشته به عنوان سفیر سازمان ملل در برنامه جهانی غذا و همین طور سفیر حمل مشعل المپیک زمستانی، انتخاب شده بود، به عنوان نخستین سفیر به این کمپین پیوست و در کنار وی زهرا نعمتی نخستین زن در تاریخ ورزش ایران که موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک شده و همچنین یکی از ۵۰ چهره تاثیرگذار ورزش جهان در سال ۲۰۱۳ به انتخاب سایت رسمی کمیته ملی پارالمپیک و بهترین کماندار پارالمپیکی جهان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است، نیز به عنوان دومین سفیر طرح «افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور» به این کمپین پیوست.

در راستای همین کمپین به زودی آکادمی تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدفواد صفاریان پور از شبکه سوم سیما و برنامه ای در فضای مجازی با نام «race line» به تهیه کنندگی‌ امیرحسین بزرگ‌زادگان روی آنتن سیما و شبکه های اجتماعی خواهد رفت.

این کمپین توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، با همکاری فدراسیون جهانی و با حمایت کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نودم مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی، شبکه سوم سیما و دیگری نهادهای متولی در کشورمان طراحی و راه اندازی شده است.

تیزر را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است