گروه موسیقی «نیوش» ۲۲ آبان روی صحنه می روند/ اجرای قطعاتی از آلبوم کینه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰

گروه موسیقی «نیوش» ۲۲ آبان روی صحنه می روند/ اجرای قطعاتی از آلبوم کینه

گروه موسیقی «نیوش» به سرپرستی و خوانندگی سروش قهرمانلو، 22 آبان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، گروه موسیقی «نیوش» به سرپرستی و خوانندگی سروش قهرمانلو، ۲۲ آبان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. نیوش قرار است قطعاتی از آلبوم «کینه» و «خواهم گفت!» را در کنسرت پیش رو اجرا کند.

گروه موسیقی نیوش از سال ۱۳۸۸ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرد. این گروه تلاش می‌کند تا با ارایه بیانی نو و استفاده از ریتم‌های کمتر استفاده شده و تجربه رنگ‌بندی‌های مختلف در سازبندی ارکستر و همچنین با بکارگیری سازهای ایرانی و الکترونیک، تلفیقی میان موسیقی ایرانی با موسیقی راک ایجاد کند.

«نیوش» در ساخت آثارش در کنار اشعار مولانا از شعر شاعران معاصر همچون عماد خراسانی، گروس عبدالملکیان، حافظ ایمانی، غزل آزاد و علی‌اکبر یاغی‌تبار و … استفاده کرده است. کارهای این گروه در زیرشاخه‌های موسیقی راک از پراگرسیو تا سافت راک و تلفیقی دسته بندی می‌شود.

آرش قهرمانلو (همخوان، خطاط و سرپرست گروه)، سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه‌تار و سه‌تار افکت)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر، تنظیم‌کننده، نوازنده پیانو و هارپچی و سینتی سایزر)، اعضای اصلی گروه موسیقی نیوش را تشکیل می‌دهند و دیگر سازها با نوازندگی اعضای مهمان خواهد بود. همچنین اجرای برخی قطعات با پرفورمنس همراه خواهد بود.

قطعاتی که قرار است در کنسرت نیوش اجرا شود عبارتند از: انار، ادامه بدهد، خواهم گفت، می ناب، شبزده، صدای قلب، نبض، در ابتدا کلمه بود (همنوازی قلم‌نی و هارپجی و سه‌تار الکتریک)، ع و ش و ق، هم مستیم و هم قلاش، کینه، اجبار، شهریار جان.

کنسرت «نیوش» ۲۲ آبان ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد. علاقه مندان  می‌توانند برای تهیه بلیت به  سایت لیفت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است