«ملحقات و ضمیمه‌ها» نمایش شکل سطحی زندگی آدمی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱

«ملحقات و ضمیمه‌ها» نمایش شکل سطحی زندگی آدمی است

گالری ژینوس میزبان آثار عکاسی مژگان خادمی راد با عنوان «ملحقات و ضمیمه ها» می شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاهی از آثار عکاسی مژگان خادمی راد با عنوان «ملحقات و ضمیمه ها» در گالری ژینوس از تاریخ جمعه ۲۴ آبان گشایش خواهد یافت.

خادمی راد در بیانیه نمایشگاه خود آورده است: «آدم‌ها شکل رسمی علاقه‌ام به دیدن دنیا هستند؛ رفتارها، روش ها، زیست ها، افت ها، خیزها.

عکاسی، این رسانه در دسترس همگان، با کلیدواژه های دم دستانش، خوب می تواند این شکل سطحی و کم عمق زندگی ما آدم ها را روایت کند.

اصلا گویی عکاسی برای ماهایی است که داریم زیستنی را تجربه می کنیم که نه قبل از ما و نه بعد از ما اینگونه تجربه نخواهد شد؛ و شاید حتی برای بعدیها چیزی بیاید که دیگر ناماش دوربین نباشد.

جستجوی من در عکاسی انگار تازه در حال به بار نشستن است. بعد از سال ها به تماشا نشستن و دورشدن، حالا که می نویسم، حالا که عکس می گیرم، انگار صدای شاتر را عمیق تر از همیشه می شنوم.

من شیفته سردستی ها هستم؛ شیفته بی دقتی های گیر افتاده در نظم تحمیل شده روزمره، شیفته ثبت لحظ های بی اهمیت، ثبت رد روغن بر آسفالت خیابان؛ شیفته تصویر مخدوش ام در آینه که بی شباهت به من و شبیه هزاران تصویر بی کیفیت خارج شده از دوربین هاست.»

این نمایشگاه از تاریخ جمعه ۲۴ آبان تا یکشنبه ۳ آذر ماه به نشانی تهران، خیابان فاطمی، ابتدای خیابان‌ ولیعصر، پلاک‌۲۱، طبقه اول آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است