بازیگر هری پاتر وارد یک بازی مرگ‌بار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷

بازیگر هری پاتر وارد یک بازی مرگ‌بار می‌شود

فیلم سیاه و علمی‌تخیلی «اسلحه‌های اکیمبو» با بازی دنیل ردکلیف در آمریکا به اکران عمومی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی «سابان‌فیلمز –Saban Films» حق پخش فیلم کمدی سیاه «اسلحه‌های آکیمبو –Guns Akimbo» در آمریکای شمالی را از آن خود کرد.

کارگردانی این اثر مهیج علمی‌تخیلی بر عهده جیسون لی‌هودن بوده و دنیل ردکلیف بازیگر نقش اول آن است.

در «اسلحه‌های آکیمبو» که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتوی کانادا از سر گذرانده است سامارا ویوینگ بازیگر فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»، ریس داربی بازیگر مجموعه فیلم‌های «جومانجی»، ناتاشا لیو بوردیزو بازیگر فیلم‌ «ببرخیزان، اژدهای پنهان: شمشیر سرنوشت» و ند دنی بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» نیز نقش‌افرینی می‌کنند.

«اسلحه‌های آکیمبو» داستان یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی با بازی دنیل ردکلیف را روایت می‌کند که در یک رقابت غیرقانونی و مرگبار گیر می‌افتد؛ نوعی بازی سیاه که یه صورت زنده و آنلاین برای مخاطبان خود پخش می‌شود.

بیل برومیلی از کمپانی سابان‌فیلمز در این باره گفت: همزمان با سیر صعودی اقبال مخاطبان به بازی‌های ویدیویی، «اسلحه‌های آکیمبو» تماشاچیان را روی صندلی‌های خود میخکوب خواهد کرد. دنیل نقشی را بازی می‌کند که پیش از این مشابه آن را هرگز از او ندیده‌اید. او و سامارا در طول این فیلم که به نوعی تلنگری به دنیای آینده بازی‌های ویدیویی است، می‌درخشند.

دنیل ردکلیف بازیگر ۳۰ ساله انگلیسی است که عمده شهرت خود را برای بازی در نقش هری پاتر در مجموعه فیلم‌های ماجراهای «هری پاتر» به دست آورده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

2 دیدگاه