برنامه جدید رادیو نمایش برای نقد متون معتبر جهان

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مینو جبارزاده مجری کارشناس برنامه جدید رادیویی «نقد و نمایش» دراین باره گفت: این برنامه تنها گفتگومحور نیست بلکه در ابتدای برنامه یک معرفی کوتاه از متن یا نویسنده یا نمایش داریم و بعد از آن نمایش رادیویی را که بر اساس متن شکل گرفته در هفت شب پخش می کنیم.

به گفته وی، پس از آن کارشناسان در استودیو حضور دارند که با آنها درباره متن و لایه های مختلف آن و رویکردهای متن، صحبت می شود.

وی ادامه داد: چند قسمتی هست که با رضا آشفته که کارشناس ادبیات است همکاری می کنیم ولی هر بار همراه با او یک کارشناس دیگر هم حضور دار. ان شالله در متون بعدی سعی می کنیم از حضور کارشناسان جدید بهره ببریم.

جبارزاده درباره برنامه این هفته توضیح داد: این هفته سراغ متنی از آندره مالرو رفتیم به نام «سرنوشت بشر» که اکبر زنجانپور آن را کارگردانی کرده و بعد از آن هم سراغ آثار مطرح دیگری می رویم که در نوبت نقد هستند.

این هنرمند رادیو تاکید کرد: به نظرم آثار ادبی جهان هر چند بار هم که پخش شود باز هم کم است و هر بار می تواند  افق های جدیدی را به ما نشان دهد.

«نقد و نمایش» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و کارشناسی و اجرای مینو جبارزاده هرشب ساعت 22 از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/