پیکر مجید اوجی به سمت خانه ابدی بدرقه شد/ وداع فلورا سام با همسرش | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۱

پیکر مجید اوجی به سمت خانه ابدی بدرقه شد/ وداع فلورا سام با همسرش

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مجید اوجی تهیه کننده باسابقه تلویزیون صبح یکشنبه 19 آبان ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، مراسم تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده باسابقه تلویزیون و همسر فلورا سام کارگردان، صبح امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه در مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

پژمان بازغی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در ابتدا ضمن تشکر از حاضران و تسلیت به خانواده آقای اوجی گفت: برای ما ضایعه دردناکی بود و در این ساعتی که اینجا حاضر بودیم صحبت از جوانمردی ایشان بود. در این اواخر که ایشان با بیماری خود دست و پنجه نرم می کردند و ما در خدمت ایشان بودیم هم چنان با پشتکار به کار خود ادامه می دادند.

پژمان بازغی از حسن زارعی دعوت کرد که برای سخنرانی به جایگاه بیاید و حسن زارعی بازیگر تلویزیون در سخنانی بیان کرد: من شرایط خوبی برای صحبت ندارم که از این بابت عذر می خواهم. مجید از جوانی با جدیت کار می کرد. هر کاری که به دستش می دادند با جدیت انجام می داد. همین شد که از بازیگری کنار رفت و تهیه کننده شد. نامش بر زبان تمام بچه هایی که با او کار کردند هست و شهره آفاق بود. من ندیدم کسی از او شکایت کند. مجید متاسفانه چند سال بیکاری کشید و خودخوری می کرد. تا اینکه سریال مرضیه پیش آمد و شرایطی فراهم شد که سریال را به سرانجام رساندیم.  در گرمای شهریار با وجود بیماری می آمد و نمی توانست نفس بکشد اما به ما می گفت بجنبید، کار کنید ما به سازمان قول دادیم. کار هم تمام نشده، هزینه ها و دستمزد همه را داد. هرچه حس و دعای خوب دارید برای او بفرستید. ممنون از اینکه امروز در کنار مجید هستید و او را بدرقه می کنید.

لاله اسکندری: تلویزیون یکی از بهترین تهیه کنندگانش را از دست داد

لاله اسکندری که در سریال «مشق عشق» با مجید اوجی همکاری داشت به جایگاه سخنرانی آمد و با چشمانی اشکبار گفت: من در چهار مجموعه با ایشان همکاری داشتم. ایشان عاشق بود. عاشق کار، خانواده، همسر و فرزند و تمام دوستان و همکارانش. به آقای فرجی گفتم تلویزیون این چند سال اخیر به او کم لطفی کرد و یکی از بهترین تهیه کننده های خود را کنار گذاشت.

در ادامه مراسم پژمان بازغی پیامی از رییس رسانه ملی را خواند و از صبوری های فلورا سام سر سریال مرضیه صحبت کرد و از علی اوجی بازیگر خواست برای سخنرانی به جایگاه بیاید.

علی اوجی در ادامه این مراسم در سخنانی بیان کرد: من به همه دوستان تسلیت می گویم. چون که همه شما مجید اوجی را به صورت ویژه دوست داشتید. هیچ چیزی را فدای انسانیت نمی کرد. من نارضایتی از مجید اوجی سراغ ندارم. تلویزیون یکی از مهمترین تهیه کنندگان خود را از دست داد. من در تجربه دو ماه اخیر با ایشان جز آرامش، حس خوب و انسانیت چیزی ندیدم. امیدوارم خانم فلورا سام که هم همسر و هم همکار ایشان بودند، این غم را تحمل کنند.

فرجی: هنرمند با آثارش همیشه زنده است

مهدی فرجی تهیه کننده تلویزیون دیگر سخنران این مراسم، عنوان کرد: درباره اخلاق،تعهد،سلامت و رابطه خوب با عوامل و بازیگران همه حرف زدند اما من می خواهم شهادت بدهم در این ۲۰ سال آشنایی چیزی به جز خوبی ندیدیم. هنرمند که از بین نمی رود و با کارهایش ماندگار است. یکی از تهیه کننده های خوب، سازنده و مولف از بین ما رفت. من تشکر می کنم از سازمان که ایشان توانست کار مرضیه را تهیه کنندگی کند. حدود پنج سال درگیر بیماری بود اما امید به زندگی و میل به خلق آثار و فعالیت در ایشان بود. باور نمی کنم ایشان را به این زودی از دست داده باشیم. فکرهای بزرگی در ذهنش بود. آقا مجید سفر به سلامت، روحت شاد و جایگاهت رفیع.  مجید اوجی در پست آخرش در صفحه فضای مجازی خود نوشته بود اگر من زنده ام به خاطر اوست. خانم سام من از شما تشکر می کنم که همراه ایشان بودید و لحظات سخت را با ایشان همکاری کردید.

جعفری جلوه: در سریال مرضیه حضوری الهام بخش داشت

محمدرضا جعفری جلوه که سخنران پایانی مراسم بود، در سخنانش اظهار کرد: ایشان در سه دهه فعالیت خود گونه های نمایشی خوبی را به نمایش گذاشت و  به همسر ایشان و خانواده معزز اوجی تسلیت می گویم. من از آخرین اثر ایشان سریال مرضیه سخن بگویم. او در نوسان بین مرگ و زندگی حضوری الهام بخش داشت. هر بار او را در این اواخر می دیدی از دیدار قبل بهتر بود. تلاش ایشان برای سریال مرضیه با وجود بیماری ستودنی بود. همواره پیش از اینکه طرف مقابل تعهدات خود را انجام بدهد، او تعهد خود را انجام می داد. می توان گفت او واقعا مرد کارهای سخت بود و خانواده اش را عاشقانه دوست داشت.

پژمان بازغی در انتهای مراسم گفت: سپاسگزارم از کسانی که در مراسم ایشان حضور داشتند و ای کاش تا قبل از آنکه کسی را از دست بدهیم قدرشان را بیشتر بدانیم.

حجت الاسلام ابوالمعالی نماز میت را بر پیکر این تهیه کننده با سابقه تلویزیون خواند و سپس پیکر مجید اوجی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ مراسم ختم مجید اوجی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

در  مراسم تشییع پیکر مجید اوجی، پژمان بازغی، مهران مهام، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، علی اوجی، برزو ارجمند، لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، الهام پاوه‌نژاد، فاطمه هاشمی، نیکی مظفری، حسن زارعی، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مهدی فرجی، حسین تبریزی، حسین کرمی رییس مرکز سیمافیلم، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک، سعید پورصمیمی، آناهیتا همتی، سیاوش طهمورث و آرمان زرین کوب حضور داشتند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است