«نشت» بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم های مستقل دوبلین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷

«نشت» بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم های مستقل دوبلین شد

فیلم سینمایی «نشت» به کارگردانی سوزان ایروانیان و تهیه کنندگی مجید برزگر توانست جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم های مستقل دوبلین را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، «نشت» که اولین ساخته سوزان ایروانیان است پس از حضور در بخش فروم برلین در سال گذشته به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره متعددی حضور داشته است.

از عوامل این فیلم مى‌توان به آرمیک غریبیان، زیبا اسلاملو، هستى خالدى، سعید سعیدى، محمد صالح قطمیرى و کیوان قرایی‌نژاد به عنوان بازیگر، رمزى هیبرى مدیر فیلمبردارى، سجاد آورند و علی کشاورزی فیلمبرداران، مجید برزگر و سوزان ایروانیان تدوین، امیرحسین قاسمى طراحى و ترکیب صدا، کیوان قرایى‌نژاد طراح صحنه، مهناز خشتى و زهرا شوکت مدیر تولید، لیلا نقدى پرى طراح چهره‌پردازى و ساسان کاوه و سروش زاهدی صدابردار اشاره کرد.

تهیه‌کنندگى فیلم را مجید برزگر و کاوه فرنام به عهده دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ماده‌ای چون نفت که در بدن فوزیه زن میانسالی تولید می‌شود از یک سو به او قدرتی بی بدیل می‌دهد و از سوی دیگر ترس و پارانویای او را از شرایط نامطمئن ایجاد شده افزایش می‌دهد، اما نفت به تدریج از نقش واقعی خویش خارج شده و وارد حیطه مسائل حاشیه ای شود.

سوزان ایروانیان فارغ التحصیل رشته معمارى از دانشگاه آزاد شیراز و همچنین فارغ التحصیل رشته فیلمسازی از آکادمى فیلم نیویورک و مطالعات سینمایی از دانشگاه برونل انگلستان است.

ایروانیان پیش از این تجربه ساخت چند فیلم کوتاه را داشته و «نشت» اولین فیلم بلند اوست که در شیراز فیلمبردارى شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است