فاز اول سینمای امید به پایان رسید/ انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ پردیس سینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

فاز اول سینمای امید به پایان رسید/ انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ پردیس سینمایی

با انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 20 پردیس سینمایی در 20 شهر، فاز اول سینمای امید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ پردیس سینمایی در ۲۰ شهر فاقد سینما در کشور گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ پردیس سینمایی در ۲۰ شهر فاقد سینما در کشور، فاز اول سینمای امید به پایان رسید. تفاهم‌نامه ساخت این پردیس‌ها با محوریت شهرداری شهرهای منتخب ۲۰ استان کشور مبادله شد که قرار است این پردیس‌ها حداقل با ۳ سالن و برخی از آن‌ها مانند ایلام با ۴ سالن و یاسوج و ساوه با ۵ سالن به بهره برداری برسند.

حیدری خلیلی ادامه داد: فاز اول پردیس سینمایی امید شامل شهرهای ایلام، گناوه، ایرانشهر، بانه، اندیمشک، ماکو، میناب، تربت حیدریه، طبس، خلخال، بم، ساوه، مرودشت، یاسوج، فارسان، مینودشت، مرند، نهاوند، جیرفت و نور می شود که در مراحل مختلف شامل تهیه و تحویل نقشه و طراحی سازه، انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فاز دوم تبادل تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی امید با شهرداری‌های شهرهای منتخب گفت: این فاز شامل سایر استان‌های باقی مانده می‌شود که در هر استان یک شهر فاقد سینما انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است