برگزاری نشست موسیقی نوگرایانه «الف» در فرهنگسرای ارسباران | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱

برگزاری نشست موسیقی نوگرایانه «الف» در فرهنگسرای ارسباران

نشست بررسی موسیقی معاصر نوگرایانه «الف» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، نشست بررسی موسیقی معاصر نوگرایانه «الف» با حضور نازنین احمدزاده نوازنده ابوا ارکسترسمفونیک تهران دوشنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست قطعاتی با آثار محمدرضا تفضلی، کارن کیهانی و حسام الدین دارابی به ترتیب برای ابوا و پیانو، ابوا سولو ابوا و ویلنسل اجرا می‌شود.

در ادامه نشست آذین موحد و آروین صداقت کیش از استادان و منتقدان شناخته شده موسیقی معاصر درباره قطعات اجرا شده، صحبت می‌کنند.

پنل سخنرانی کیاوش صاحب نسق، سینا صدقی و ارشیا صمصامی نیا نیز درباره آثار اجرا شده و بیان روند موسیقی معاصر در ایران در مقایسه با جهان معاصر و غرب بخش دیگر نشست است.

سلسله نشست‌های «الف» با بررسی موسیقی نوگرایانه معاصر از اوایل سال گذشته شروع و در شهرهای تهران، شیراز و رشت برگزار شده است.

برنامه نزدیک این نشست در شهر رشت ۱۳ آذر ماه خواهد بود.

«الف» به همت و مدیریت اهالی موسیقی نظیر شروین عباسی آهنگساز، نیما عطرکار روشن آهنگساز و علی مرادی به عنوان مدیر اجرایی برنامه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می توانند از طریق سایت الف www.aleph-fdn.com/tickets کارت ورود به این نشست را دریافت کنند.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است