«سبقت» در شبکه یک آزاد است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۰

«سبقت» در شبکه یک آزاد است

مسابقه «سبقت» به تهیه کنندگی افشین حسین‌خانی از یکشنبه 19 آبان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، شبکه یک سیما به منظور رقابت مخاطبان در حوزه اطلاعات عمومی، مسابقه تلویزیونی «سبقت» را طراحی کرده است.

افشین حسین‌خانی تهیه کننده «سبقت» درباره این مسابقه توضیح داد: «سبقت» مسابقه ای تعاملی زنده با مردم است که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام «سبقت» که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می شود، انتخاب می شوند و در هر مسابقه شش بیننده به استودیو می آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به این که نصب و مشارکت در اپلیکیشن «سبقت» کاملا رایگان است، تصریح کرد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به ۲۰ نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می شود.

تهیه کننده «سبقت» با بیان این که هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه های مختلف است، گفت: این برنامه از یکشنبه ۱۹ آبان روی آنتن می رود.

حسین‌خانی درباره جدول پخش این مسابقه نیز بیان کرد: شبکه یک پخش«سبقت» را همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می کند و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) این مسابقه هر شب تا پنج شنبه ۲۳ آبان روی آنتن می رود و  از هفته آینده تنها دو شب در هفته برنامه خواهیم داشت که روزهای پخش آن متعاقبا اعلام می شود.

مسابقه «سبقت» به تهیه کنندگی افشین حسین‌خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای سیاوش عقدایی پس از سریال شبانگاهی به صورت زنده روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است