فروش آثار کودکان افغانستانی به نفع مهاجران کوچک! / برنامه جهانی غذا ۳۲ ساله شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸

فروش آثار کودکان افغانستانی به نفع مهاجران کوچک! / برنامه جهانی غذا ۳۲ ساله شد

در بزرگداشت سی و دومین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران همه آثار کودکان مهاجر افغانستانی به نفع آنها فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، شامگاه جمعه ۱۷ آبان ماه مراسم بزرگداشت سی و دومین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران در دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار شد‌.

در ابتدای این برنامه نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا در ایران روی صحنه آمد و با بیان که سال گذشته، سالی پر چالش برای ما بوده است، گفت: سال گذشته سال پرچالشی برای ما بود اما از آن سربلند بیرون آمدیم. چرا که به سی هزار پناهنده افغانستانی، بیش از سه هزار دانش آموز و همچنین هفتاد هزار هموطن آسیب‌دیده در سیل کمک کرده‌ایم. ضمن این که امسال یک کمپین موفق درباره «اسراف نکردن» هم داشتیم‌. دوست داریم نگاهی به سال آینده داشته باشیم و باز هم سربلند باشیم..

در ادامه گروه چارتار برای اجرای چند قطعه روی صحنه آمدند و آرمان گرشاسبی خواننده این گروه گفت: خوشحالیم که امشب در کنار شما هستیم. ما اصولاً سعی می کنیم چند سال یک بار در حد توانمان خیرمان به کسی برسد. خوشحالیم که در این جمع حضور داریم و برای این سازمان برنامه اجرا می کنیم.

بعد از پخش کلیپی از مهاجران افغانستانی، مجید مظفری، فروغ قجابگلو و حمید جبلی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون روی صحنه آمدند.

مجید مظفری در سخنانی اظهار کرد: من به نمایندگی از هیات داوران صحبت می کنم. همانطور که می دانید ۶ هزار و ۵۰۰ نقاشی از سراسر ایران و از بیست مهمانشهر برای ما رسیده و ما به دلیل سی و دومین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران قرار بود ۳۲ نقاشی را انتخاب کنیم اما پنجاه نقاشی را انتخاب کردیم چون مطمئنم به فروش می روند. درآمد این تابلوها مستقیم به بچه های مهاجر افغانستانی می‌رسد. این بچه ها آرزوهای خیلی بزرگی دارند و چقدر خوب است ما کمک کنیم این آرزوها برآورده شود. چون این بچه ها در مملکت ما دنیا آمده اند. آنها مهمانان ما هستند و باید به این مهمانان رسیدگی کنیم. البته که ایرانی ها این خصلت را دارند.

وی افزود: من مطمئنم اگر حتی شش هزار و پانصد نقاشی را یکجا هم انتخاب می‌کردیم، باز هم به فروش می رفت و آرزوی آنها برآورده می‌شد. باید بگویم دفتر برنامه جهانی غذا در ایران فعال است. البته من کمتر در چنین برنامه‌هایی شرکت می‌کنم اما می‌دانم دست‌اندرکاران آن بسیار تلاش می کنند تا بچه ها را نجات دهند. در هر ۶ ثانیه یک بچه از بین می‌رود. بنابراین باید دست به دست هم بدهیم و نگذاریم اتفاق بدی بیفتد. من از شما دعوت می‌کنم که به همراه هم به سالن انتظار برویم، تابلوها را ببینیم و با خرید آنها دل بچه ها را شاد و آرزوی آنها را برآورده کنیم.

این بازیگر بعد از دقایقی بیان کرد: همه تابلوها به فروش رفت. از همه شما تشکر می‌کنم البته همین انتظار می‌رفت که تابلوها به فروش بروند. ما صد تابلوی دیگر در دفتر داریم از همین رو افراد دیگری درخواست کردند که تابلوهای دیگر را بخرند.  امیدوارم بتوانیم به همه بچه ها کمک کنیم و قبل از اینکه آنها دستشان را دراز کنند، ما دستشان را بگیریم. 

سپس نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا در ایران و دارا دربندی سخنگوی برنامه‌ جهانی غذا در ایران روی صحنه آمدند و از نمایندگان دی جی کالا، هولدینگ فاخر، گروه چارتار و چای هافمن با اهدای لوح قدردانی کردند و نگارگرامی نیز با تشکر از همه خریداران آثار کودکان افغانستانی گفت: از همه شما ممنونم که در خرید نقاشی‌ها ما را روسفید کردید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000