عذرخواهی سازندگان «درخونگاه» از انتشار سکانس حذفی این فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸

عذرخواهی سازندگان «درخونگاه» از انتشار سکانس حذفی این فیلم

سازندگان «درخونگاه» از انتشار سکانس حذفی این فیلم که توسط تیم تبلیغات آن صورت گرفته بود؛ از مخاطبین عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا، ساعاتی پیش سکانسی جنجالی و سانسور شده از بازی پانته‌آ پناهی ها در فیلم سینمایی «درخونگاه» در فضای مجازی منتشر شد که با عذرخواهی کارگردان و تهیه کننده این فیلم روبرو شد.

سیاوش اسعدی؛ کارگردان فیلم سینمایی «درخونگاه» درباره این اتفاق نوشت: «تبلیغ یا ضد تبلیغ؟! امروز سکانسی به اسم بخش هایی از سکانس حذف شده فیلم «درخونگاه» در فضای مجازی با رویکرد تبلیغاتی منتشر شد. اینکه پخش یه سکانس حذف شده در فیلم اساسا خوب است یا بد، نمی دانم! یا‌ ترجیح می‌دهم در این مقطع زمانی به آن نپردازم. تاسف در این جاست که هنوز درکی از معنی بخش نداریم، بخش هایی از یک سکانس یعنی مثلا یک دقیقه از یک سکانس چهار دقیقه‌ای، سکانس منتشر شده بخش نیست! بلکه تیزری بی کیفیت از سکانس حذف شده فیلم است که بی سلیقه، پس و پیش، سر دستی و‌جابجا مونتاژ شده و تصویری فچل در ذهن مخاطب از خود باقی می گذارد.»

وی ادامه داد: «طی تماس تلفنی که با تهیه کننده محترم «درخونگاه» داشتم، ایشان هم از برخورد سرخود و‌ غیر حرفه‌ای که توسط تیم تبلیغاتی این فیلم صورت گرفته ابراز بی اطلاعی و‌ تاسف کردند. این ‌پیشامد صرفا گاف تیم تبلیغات بوده که برای جذابیت بیشتر تبلیغاتی (البته به ظن خود) سکانس حذفی فیلم «درخونگاه» را بدون هماهنگی با صاحبان اثر تیزروار مونتاژ و پخش کردند، بی خبر از این که با این کار فقط آدرس غلط به مخاطب داده و او را سر درگم می کنند. این حرکت فقط یک ضد تبلیغ ناآگاهانه است.

سیاوش اسعدی در پایان ضمن عذرخواهی از مخاطبان گفت: «من از طرف خودم، تهیه کننده و تیم‌تبلیغات از مخاطبان «درخونگاه» پوزش می خواهم و ان‌شاالله اگر مجالی بود سکانس اصلی و دست کاری نشده فیلم رو نمایش خواهیم داد.»

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است