اولین کار واقعیت مجازی ایزابلا روسلینی/ شخصیتی که تنها در خاطرات است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸

اولین کار واقعیت مجازی ایزابلا روسلینی/ شخصیتی که تنها در خاطرات است

ایزابلا روسلینی در مجموعه انیمیشنی داستانی واقعیت مجازی «گرگها در دیوارها» صداپیشگی می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، ایزابلا روسلینی در سومین و آخرین قسمت «گرگها در دیوارها»؛ مجموعه انیمیشنی داستانی واقعیت مجازی براساس کتاب نیل گایمن به همین نام، اولین کار واقعیت مجازی (VR) خود را تجربه می کند.

«گرگها در دیوارها» که نخستین بار در جشنواره ساندنس ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد داستان یک دختر کوچک به نام لوسی است که معتقد است گرگ هایی در دیوارهای خانه شان پنهان شده اند. این قصه با یک سری اِلِمان ها و عناصر تعاملی اجرا می شود، برای مثال بیننده در این قصه به عنوان دوست خیالی شخصیت اصلی در نظر گرفته می شود.

در سراسر فصل های این قصه، داستان در مرز میان واقعیت و خیال، ترس و وابستگی نشان داده می شود.

حالا در فصل سوم این مجموعه، ایزابلا روسلینی بازیگر مشهور ایتالیایی دختر روبرتو روسلینی و اینگرید برگمن و همسر سابق مارتین اسکورسیزی نقش نانا مادربزرگ لوسی را بازی می کند. نانا فقط در خاطرات اهالی خانه زندگی می کند.

روسلینی درباره نقشش می گوید: من ظاهرا رویدادها و حوادثی را که هرگز واقعا زندگی نکرده ام، اما پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و اجدادم زندگی کرده اند را به خاطر می آورم، کاراکتر من در این کار مظهر این خاطرات است، خاطرات جمع آوری شده ای که یک خانواده را تعریف می کند.

جسیکا یافا شاماش یکی از خالقان «گرگها در دیوارها» نیز می گوید: صدای ایزابلا (روسلینی) یک عمق و تاریخچه عاطفی غنی را باخود حمل می‌کند، شخصیت او در خاطرات اهالی خانه زندگی می کند و ویژگی آن خانه است.

مجموعه «گرگها در دیوارها» در آگوست امسال برای نوآوری در رسانه تعاملی جایزه امی را دریافت کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است