«تنش پایدار» از درماندگی انسان معاصر می‌گوید/ حرکت از سطح به حجم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
مهسا کریمی در گفتگو با صبا:

«تنش پایدار» از درماندگی انسان معاصر می‌گوید/ حرکت از سطح به حجم

مهسا کریمی که نمایشگاه آثارش با عنوان «تنش پایدار» در گالری اُ دایر است درباره شکل گیری این نقاشی ها و مجسمه ها می گوید.

مهسا کریمی هنرمند مجسمه ساز و نقاش در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره برگزاری نمایشگاه آثارش در گالری اُ توضیح داد: در این مجموعه ۲۸ اثر نقاشی و طراحی و ۸ اثر حجم با عنوان «تنش پایدار» به نمایش در آمده که ادامه مجموعه دیگری از من به نام «شرایط مزمن آنها» است که در گالری دستان نمایش داده شده بود.

به گفته وی، آثارش درباره وضعیت انسان معاصر با حالی درمانده است که دچار نوعی افسردگی و پوچی شده است.

این هنرمند درباره ایده آثار خودبیان کرد: این آثار به طور ناخودآگاه از معلولیت خواهرم سرچشمه گرفته است و بعد از نمایشگاه «شرایط مزمن آنها» اتفاقات و مشکلات که برای برادرم اعم از افسردگی شدید پیش آمد تصویرساز نقاشی های من شدند.

وی افزود: من از گذشته علاقه مند بودم انسان های درون نقاشی هایم را از سطح به حجم ببرم به طوری که قابل لمس باشند در نتیجه وارد حوزه مجسمه سازی شدم در و اگر اکنون کارهایم را مشاهده کنید ارتباط بین نقاشی ها و مجسمه هایم مشخص است و می بینیم انسان های درون تصویر همان انسان های ساخته شده به صورت مجسمه هستند.

کریمی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: این ششمین نمایشگاه انفرادی من است که در گالری اُ و کانسپت استور اردیبهشت برگزار می شود.

نمایشگاه «تنش پایدار» از جمعه ۱۷ آبان تا دوشنبه ۲۷ آبان ماه به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم آماده بازدید علاقمندان است.

سبا جهانگیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است