کنسرت گروه «شیلر» تمدید شد/ اجرایی مخصوص مخاطبان ایرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳

کنسرت گروه «شیلر» تمدید شد/ اجرایی مخصوص مخاطبان ایرانی

کریستوفر فون دایلن سرپرست گروه موسیقی شیلر به همراه اعضای گروهش درحالی شب گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد که از تمدید کنسرتش در تهران برای یک شب دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی این کنسرت، اعضای گروه موسیقی شیلر دوشنبه شب ۱۳ آبان ماه سال جاری برای برگزاری کنسرت در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در تالار بزرگ وزارت کشور وارد ایران شد.

سرپرست گروه بین المللی شیلر که قرار است اجرایی متفاوت را برای مخاطبانش در ایران روی صحنه ببرد از تمدید کنسرتش در تاریخ ۲۰ آبان ماه به دلیل استقبال مخاطبان خبر داد.

فون دایلن که برای سومین بار قرار است در ایران روی صحنه برود، درباره حضور مجددش گفت: احساس می‌کنم که به خانه خودم بازگشتم و حسی که دو سال پیش در ایران کنسرت گذاشتم را برایم تدایی می‌کند.

سرپرست گروه آلمانی شیلر در تشریح برنامه اجرایی خود در ایران بیان کرد: در دو کنسرت قبلی که در ایران داشتیم؛ برنامه‌ای مشابه تور اروپا را اجرا کردیم اما این سری با قطعات و برنامه‌ای جدید آمده‌ایم که مخصوص ایران و برای نخستین بار است.

فون دایلن اضافه کرد: برای کنسرت‌های اول، قطعات را با تنظیم اسلو اجرا کردیم اما متوجه شدم مخاطبان ایران طالب این نوع تنظیم نیستند به همین خاطر در تجربه دوم، قطعات اکتیوتری را انتخاب کردیم و اینبار نیز قطعاتی اکتیوتر را اجرا می‌کنیم.

وی از تمدید کنسرت برای یک شب دیگر خبر داد و افزود: طبیعتا این اتفاق برای من باعث خوشحالی‌ست و آمده‌ایم که با مخاطبانمان در ایران دیدار کنیم حتی اگر قرار باشد چند شب دیگر را تمدید می‌کنیم.

کنسرت گروه شیلر در شب‌های ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در تالار وزارت کشور به همت «ریتم نو» برگزار می‌شود.

این کنسرت به دلیل استقبال مخاطبان برای ۲۰ آبان ماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است