فرصتی برای تماشای تابلوهای دیده‌نشده از عباس کیارستمی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
پیشنهاد آخر هفته

فرصتی برای تماشای تابلوهای دیده‌نشده از عباس کیارستمی

وجه نقاشانه عباس کیارستمی را در تابلوهای او که برای نخستین بار در گالری گلستان به نمایش درمی آید، تماشا کنید.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، لیلی گلستان با همکاری احمد و بهمن کیارستمی فرزندان زنده یاد عباس کیارستمی برای نخستین بار مجموعه ای از آثار نقاشی این هنرمند فقید را گردآوری کرده است که روز جمعه ۱۷ آبان در گالری گلستان به نمایش گذاشته می شود.

این آثار از خانواده کیارستمی و مجموعه داران و خریداران ایرانی و خارجی آثار کیارستمی به صورت امانی گردآوری شده است و این هفته فرصتی است تا در گالری گلستان به تماشای وجه دیگری از  عباس کیارستمی هنرمند فقید فیلمساز و عکاس بنشینید.

در این نمایشگاه ۳۳ تابلو نقاشی از کیارستمی به نمایش درمی آید که موضوع این آثار را مناظر و طبیعت تشکیل می دهد و همه آنها به جز یک اثر آبرنگ، مابقی با تکنیک مدادرنگی کار شده است.

آثار این نمایشگاه از سوی نشر نظر در قالب کتاب منتشر شده است که عنوان این کتاب «داستان زندگی پرثمر و باافتخار مداد عباس» است که برگرفته از عنوان کتاب دیگری از عباس کیارستمی با موضوع مداد قرمز است و روز افتتاحیه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایشگاه آثار نقاشی عباس کیارستمی روز جمعه ۱۷ آبان ماه در گالری گلستان واقع در دروس، خیابان شهید کماسایی، گشایش می یابد و تا ۲۹ آبان ماه دایر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است