اسکورسیزی چرا «جوکر» را نساخت؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۹

اسکورسیزی چرا «جوکر» را نساخت؟

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت چندین سال پیش برای کارگردانی فیلم «جوکر» در نظر گرفته شده بود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی که انتقاداتش از فیلم های ابرقهرمانی همچنان ادامه دارد گفت چندین سال پیش برای کارگردانی «جوکر» در نظر گرفته شده بود اما او به این دلیل که زمان و وقت ساخت این فیلم را نداشت و یا تمایلی به ساخت فیلمی که شخصیت اصلی اش براساس یک کاراکتر کتاب های کمیک اقتباس شده باشد نداشت، این فیلم را نساخت.

اسکورسیزی در مصاحبه با بی بی سی درباره فیلم «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس که با الهام از چندتا از فیلم های خود اسکورسیزی ساخته شده است، گفت: نزدیک به چهار سال پیش در موردش فکر می کردم.

کارگردان «مرد ایرلندی» افزود: به این نتیجه رسیدم که زمان برای ساختن این فیلم ندارم. تاد (فیلیپس) به من گفت مارتی این فیلم مال توست و من گفتم مطمئن نیستم. به دلایل شخصی نخواستم با این پروژه درگیر شوم، اما همان زمان می دانستم که فیلمنامه خوبی دارد.

اسکورسیزی به تمجید بازی فینیکس نیز پرداخت و گفت: نقش آفرینی فینیکس فیلم را به یک کار استثنایی تبدیل کرده است.

اسکورسیزی تاکید کرد: «جوکر» یک فیلم ابرقهرمانی به حساب نمی آید اما نمی دانستم می توانم کاراکتری را که مربوط به دنیای کمیک است کارگردانی و هدایت کنم.

کارگردان «گاو خشمگین» در پایان دوباره گفته های خود درباره دنیای مارول را تکرار گفت: این فیلم ها شکل دیگری از هنر هستند، ساخت آنها ساده نیست، آنجا استعدادهای زیادی وجود دارد که کارهای خوبی می کنند و جوان های زیادی از دیدن این فیلم ها لذت می برند اما من فکر می کنم این فیلم ها بیشتر بسط و توسعه یافته پارک های سرگرمی هستند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است