اینجا معتادان «اوردوز» می‌کنند/ ورودِ افراد زیر ۱۲ سال ممنوع! | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۵
حامد رحیمی نصر در گفتگو با صبا:

اینجا معتادان «اوردوز» می‌کنند/ ورودِ افراد زیر ۱۲ سال ممنوع!

نمایش «اوردوز» به کارگردانی، نویسندگی و طراحی حامد رحیمی‌نصر با پرداختن به موضوع مرگ و زندگی در خانه نمایش مهرگان روایت می شود.

حامد رحیمی‌نصر کارگردان، طراح و نویسنده «اوردوز» که از ۱۲ آبان تا ۳ آذر در خانه نمایش مهرگان روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا درباره مضمون این نمایش توضیح داد: نمایش «اوردوز» سبک کمدی گروتسکی دارد که براساس موقعیت هایی که وجود دارد طنز ایجاد می کند و مخاطب به جای خندیدن به نوعی در فکر فرو می رود و به این ترتیب تاثیر خود را می گذارد.

وی ادامه داد: ما در این نمایش فضا و موقعیت ها را به صورت سوررئال می بینیم و دلیلی را که موجب اوردوز در این فرد شده است نشان می دهیم؛ دلیلی که شاید اگر ما یا هر انسان دیگری هم در این موقعیت باشد دچار اوردوز شود.

رحیمی نصر درباره هدف خود از اجرای این نمایش خاطرنشان کرد: در نمایش «اوردوز» ما به چگونگی مرگ و زندگی، مصرف کردن و اوردوز و جایگاه های اجتماعی و دغدغه های بشر به صورت فرامرزی با طراحی صحنه مینیمال و رئال می پردازیم.

این کارگردان درباره رده سنی برای تماشا این نمایش گفت: به دلیل دیالوگ ها و اطلاعاتی که درباره مسایل مربوط به اعتیاد و مواد مخدر گفته می شود و هم چنین فضای تشریحی که در صحنه وجود دارد و نوع گریم ها ورود برای افراد زیر ۱۲ سال ممنوع است.

وی با اشاره به همراهی مخاطب با موضوع نمایش بیان کرد: هر قسمت از این نمایش برای مخاطبان جذابیت های خودش را دارد به عنوان مثال یک روانشناس می تواند از لحاظ ساختارهای روانشناختی آن را بررسی کند یا یک جامعه شناس از نوع نگاه خود به درک از این نمایش می رسد به این ترتیب هر مخاطبی از زاویه نگاه خود به موضوع می رسد.

رحیمی نصر در پایان گفت: نمایش «اوردوز» باید دیده شود تا بتوانیم درمورد آن و دلایل پرداختن به موضوع آن صحبت کنیم. موضوع مرگ و زندگی دغدغه همیشگی بشر است و با آن احساس بیگانگی نمی کند.

نمایش «اوردوز» با بازی محسن زرآبادی‌پور، محمدرضا بهشتیان و حامد رحیمی نصر وتهیه کنندگی  حسن اسدی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از موسیقی، طراحی صدا و ترکیب صدا: فرید ابراهیمی، مجری طرح: مهرناز عباسی، دستیار کارگردان: امیرحسین صالحی، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح نور: کاظم جعفری، روابط عمومی: عاطفه چطروز، مشاور رسانه: محمد دانشور، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، طراحی تیزر و ساخت تیزر: مجتبی حسینی، گروه عکاسی: امیرخدامی (آتلیه نمارخ)، حمیدرضا آگاهی، طراح گریم: مهسا درویشی، مجری گریم: هانیه حاجیلو، گروه کارگردانی: سبحان فتحی، رعنارحمانی، مشاور تبلیغات و هماهنگی: حمیدرضا طالبی.

نسترن معصوم پور

اتنهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000