کتاب احمدرضا احمدی به چاپ سوم رسید/ پسری به دنبال پرنده گم‌شده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۴

کتاب احمدرضا احمدی به چاپ سوم رسید/ پسری به دنبال پرنده گم‌شده

کتاب «پرنده، پسرک، قطار» اثر احمدرضا احمدی برای سومین بار بازنشر شد.

به‌ گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره ‌کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «پرنده، پسرک، قطار» اثر احمدرضا احمدی برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این کتاب داستانی مفهومی دارد و با تصویرگری راشین خیریه برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ وارد بازار کتاب کودک شد.

داستان این کتاب جستجوی پسر کوچکی است که پرنده‌ خود را در قطار گم می‌کند و روزها در پی یافتن گم ‌شده‌اش می‌گردد و جستجوی خود را به شیوه‌های مختلف ادامه می‌دهد تا آن‌که ناامیدی بر او چیره می‌شود، با این حال او همچنان در تقلای یافتن گم ‌شده‌اش است.

در بخشی از داستان «پرنده، پسرک، قطار» می‌خوانیم: «پسرک روزی به خانه‌ی پیرزنی رفت که اتاق‌هایش از پرنده پر بود؛ پر از بلبل، قناری، کبک، مرغ عشق. پیرزن گفت: ناامید نباش. شاید روزی پرنده‌ی تو هم به خانه‌ی من بیاید.»

احمدرضا احمدی در این داستان نیز هم‌چون دیگر آثار خود از نمادها و نشانه‌ها استفاده کرده تا داستان تخیلی‌اش بازتاب دهنده مفاهیم بنیادین برای مخاطب باشد.

سومین نوبت چاپ این کتاب در ۳۲ صفحه رنگی برای گروه سنی ۱۱ سال و بالاتر با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹ هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را از فروشگاه‌های عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و شهر کتاب‌ها خریداری کنند.

کتاب «پرنده، پسرک، قطار» پیش از این به زبان انگلیسی ترجمه شده و در سال ۲۰۱۷ به پنجاه و چهارمین نمایشگاه تصویرگری بلونیا نیز راه یافته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است