جوایز برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا اهدا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶

جوایز برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا اهدا شد

برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به دبیری داود نامور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌ عمومی جشنواره، عصر روز گذشته شنبه ۱۲ آبان،  اختتامیه نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف از سوی هیات داوران معرفی شدند.

در این مراسم شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر و داوران و نیز هنرمندان گروه‌های اجرایی این جشنواره حضور داشتند.

هیات داوران این جشنواره متشکل از مهران امام‌بخش، محمد نادری و مهرداد کوروش‌نیا نتایج بررسی‌های خود را در سه بخش زیر اعلام کردند:

الف) مسابقه نمایشنامه‌نویسی

هیات داوران با اهدای لوح یادبود از نمایشنامه «چشمان بیدار» نوشته نیلوفر عباسی تقدیر کرد و با اهدای لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی، نمایشنامه «چند؟ هیچ» نوشته مریم یاسین‌زاده را به‌ عنوان نمایشنامه برگزیده جشنواره اعلام کرد.

ب) مسابقه بازیگری

هیات داوران با اهدای لوح یادبود برای بازی در نمایش «عباس» از سیمین بهفر تقدیر کرد و با اهدای لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی، آروین شاه‌حسینی را برای بازی در نمایش «اختلال» به عنوان برگزیده جشنواره اعلام کرد.

ج) مسابقه بهترین نمایش

هیات داوران با اهدای لوح یادبود برای نمایش «تو» از ویدا قراگوزلو تقدیر کرد و با اهدای لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی، نمایش «عباس» را به کارگردانی حمزه زارعی، برگزیده جشنواره اعلام کرد.

د) جایزه ویژه هیات داوران در بخش بازیگری

هیات داوران همچنین جایزه ویژه بازیگری را به سیدمحمد میرعلی مرتضایی برای بازی در نمایش «عمو زنجیرباف» اهدا کرد.

همچنین در این برنامه، هیات داوران نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا پس از دیدن ۱۴ اثر نمایشی، نکاتی را به شرح زیر، درباره این رویداد اعلام کردند:

«۱- حضور پر تلاش و ارزشمند جوانان به‌خصوص دختران در این جشنواره مایه مباهات و خرسندی ما بود.

۲–  از برگزارکنندگان این رویداد در بخش خصوصی که با کمترین امکانات، پشتیبانی خود را از جوانان دریغ نکردند، تشکر می‌کنیم.

۳- امید است این رویداد در سال‌های آتی مستمر و پربار ادامه یابد.

اعلام نتایج این جشنواره به معنای قضاوت قطعی و غایی نیست بلکه سلیقه‌ای از دانش و تجربیات این هیات داوران برای تشویق و تحسین دانشجویان است.»

نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا از ۸ تا ۱۴ آبان سال جاری در مجموعه نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو به دبیری داود نامور برگزار و برگزیدگان این رویداد روز گذشته شنبه ۱۲ آبان معرفی شدند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است