پوستر جشنواره «مهر مادر» رونمایی شد/ معرفی برگزیدگان در روز مادر | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

پوستر جشنواره «مهر مادر» رونمایی شد/ معرفی برگزیدگان در روز مادر

پوستر نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» با رویکرد تجلیل از مقام شامخ مادر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره «مهر مادر»، پوستر نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» با طراحی مهرداد یاراحمدی  رونمایی شد.

نخستین دوره جشنواره با موضوع روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران و محوریت مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر در خانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم، نقش، مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و موضوع ویژه -بیسکویت مادر- و …  برگزار خواهد شد.

جشنواره «مهر مادر» به دبیری عبدالستار کاکایی و با رویکرد تجلیل از مقام شامخ مادر با برگزاری در ۷ بخش «فیلم های کوتاه داستانی و مستند»، «شعر و ترانه »، «داستان کوتاه»، «خاطره»، «نقاشی»، «پوستر» و «عکس»در تاریخ ۲۶ بهمن ماه، مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

پوستر جشنواره «مهر مادر» را مهرداد یاراحمدی طراحی کرده است که پیش از این در زمینه تبلیغات ادوار مختلف جشنواره فیلم مقاومت، گروه گرافیک و تبلیغات جشنواره سینما حقیقت، ساختن آرم، وله و تیزرهای تلویزیونی جشنواره فیلم شهر، تیم تبلیغات جشنواره فیلم فجر و … همکاری داشته  است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است