اطراف قزوین مشغول بازی در «نفوذ» هستم/ سخنی با کارگردانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
علی‌رام نورایی در گفتگو با صبا:

اطراف قزوین مشغول بازی در «نفوذ» هستم/ سخنی با کارگردانان

علی رام نورایی این روزها مشغول بازی در سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری است.

علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: این روزها در قزوین هستم تا در سریال «نفوذ» بازی کنم.

به گفته وی، این روزها سریال «نفوذ» در یک پادگان نظامی در اطراف قزوین در حال تصویربرداری است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۹ ماه است که درگیر سریال «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری است، توضیح داد: هنوز فرصت نکرده‌ام در کار دیگری حاضر باشم.

این بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: جدا از «نفوذ» چند ماه پیش در فیلم تلویزیونی «سهولان» بازی داشتم که هنوز پخش نشده است. این کار را هادی رمضانپور کارگردانی و محمدرضا عمادین و هادی رمضانپور تهیه کرده‌اند.

نورایی اضافه کرد: این کار تلویزیونی در کردستان جلوی دوربین رفته است و در آن با امین تارخ، ثریا قاسمی، ندا قربانیان، یاسمن محمدی، راشد ساعدپناه، آرتین امجدی، ماندگار رضایی، پارسا رمضانپور، هستی نعمتی، رومینا حاج‌حسنی، رحمت ساعدی، پریسا شهیدی، شیوا کریم‌زادی، هما ساعدی، امید ساعدی و… همبازی بوده‌ام.

وی در پایان درباره جوابش به انتقاد پوران درخشنده درباره قیمت بازیگران گفت: می خواهم همان چیزی را بگویم که در صفحه اجتماعی خود آن را بیان کردم «از سینمایی که بازیگرانش به تعداد انگشت های دو دست نمی رسد چه انتظاری دارید؟ از دستیارتون سوال بفرمایید با چند نفر خارج از لیست ثابت تمام فیلم‌ها برای کارهایتان تماس گرفته اند؟! سنگ خودم را به سینه نمی زنم تکلیف من که با سینما مشخص است تا خانم کوچولوها! و آقا بزرگ ها! بر سینمای کشورم حکمرانی می کنند. به هر حال حتما شما هم جمله این قلاده‌های طلا بازی کرده را شنیده‌اید! برای سایر همکاران با استعداد و کاربلدی که سال هاست پشت در سینما مانده‌اند و هیچ راهی جز لابی‌گری و کولی دادن و هم تیم شدن با دوستان مالک سینمای ایران برایشان باقی نمانده، آن هم صرفا جهت گرفتن نقش های فرعی و در حاشیه بودن! جسارت می کنم… ای کاش شما و سایر همکارانتان چه کارگردان و چه تهیه‌کننده می‌توانستید نظارتی بر تماس با کاندیداهای نقش هایتان داشته باشید و یا مستقیم و بی واسطه با بازیگرانتان صحبت های اولیه را انجام می دادید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است