برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای کارگردان‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲

برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای کارگردان‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

کارگاه آموزشی برای کارگردانان تئاترهایی که آثارشان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرفته شده است، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، کارگاه تخصصی کارگردان‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را به مدت سه روز از روز یکشنبه تا سه‌شنبه، ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸ در سالن آسمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌کند.

سورن والنت (Soren valent) فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگر دانمارکی یک از مدرسان این کارگاه تخصصی است که کارگاه «چگونگی کارگردانی تئاتر برای کودک و نوجوان» را در بعد از ظهر هر سه روز برگزار می‌کند.

سینا ییلاق‌بیگی کارگردان، مدرس و طراح صحنه تئاتر،صبح روز یکشنبه ۱۲ آبان، کارگاه طراحی صحنه در تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌کند. کارگاه صبح روز دوم، دوشنبه ۱۳ آبان به جان‌بخشی به عروسک اختصاص دارد که زهرا صبری کارگردان تئاتر، مدرس آن خواهد بود. در صبح سومین روز از این کارگاه‌ها، سه‌شنبه ۱۴ آبان سامی صالحی ثابت، مدرس و کارگردان تئاتر کارگاه تخصصی بازیگری و بازی‌دهندگان را تدریس می‌کند.

کارگاه‌های صبح از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ و کارگاه‌های بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ برپا هستند.

کارگردانان تئاترهایی که آثارشان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرفته شده است، مخاطبان این کارگاه‌های تخصصی با عنوان «خلاقیت و خلق ایده در تئاتر» هستند که با مشارکت معاونت تولید و معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در راستای برنامه‌های این جشنواره بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است