جزییات آیین معرفی برگزیدگان و نمایشگاه جشنواره «جوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر، دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» روز شنبه 18 آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

آیین معرفی برگزیدگان و اختتامیه این رویداد حوزه تجسمی از ساعت 18 روز شنبه 18 آبان ماه در تالار فرهنگی هنری حافظ شهرداری بجنورد برگزار می شود.

همزمان با این مراسم همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب کارتون و کاریکاتور شرکت کنندگان در دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» در تالار حافظ شهر بجنورد افتتاح می شود و به مدت یک هفته میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» دارای دو بخش کارتون و کاریکاتور با محوریت جوان ایرانی و نقش او در مدیریت و اقتصاد کشور است که همزمان با آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی و با توجه به مورد خطاب قرار گرفتن جوانان توسط مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

این رویداد به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می شود و دبیری اجرایی آن را وحید نمازی و دبیری هنری آن را عباس ناصری برعهده دارند.

انتهای پیام/